פרגולות הצללה מאלומיניום

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

הישראלים גילו את האלומיניום והוא חודר לחצרות הבתים כחומר בין הבודדים המסוגלים להתמודד עם כל מזג אוויר בלי להשתנות.

פרגולות הצללה מאלומיניום, המילה האחרונה היום. תלויות או נתמכות ע"י עמודים. אלגנטיות ובעלות מראה בוהק ואסתטי, הן הבחירה הכי נכונה היום לפרגולות לחצר הבית.

בעברית קוראים לאלומיניום חמרן. זוהי מתכת בצבע כסף, קלה אבל חזקה שמאוד נוח לעבוד אתה ולעצב אתה גם פרגולות ובעצם כל מוצר אחר.

הוא מופק מחומר בשם בוקסיט- מינרל טבעי אשר התגלה בשנת 1823 בפרובאנס ומאז נוכח בכל העולם. בשנת 2011 הופקו כ-44 מיליון מטר מעוקב של אלומיניום בכל העולם לשימושים שונים.

הוא אולי מתכת קלה מהרבה מתכות, אבל יש לו יציבות וחוזק רב. זהו חומר עדין אבל קשיח שמוצא את עצמו יותר ויותר גם בשימושים בחצרות הבתים ולא רק כפרגולות אלא גם כריהוט גן ואף חיפויי קיר.

פרגולות הצללה מאלומיניום

פרגולות הצללה מאלומיניום

מדוע כדאי פרגולות הצללה מאלומיניום?

פרגולות הצללה מאלומיניום עושות צל ממש כמו פרגולה מעץ או מברזל, אבל יש להן יתרונות רבים. זהו חומר חסין ובטוח.

הוא לא דורש שום תחזוקה ולכן לא צריך לנקות אותו. הוא תמיד נראה נוצץ ומבריק ושומר על תכונות החומר שלו בכל מזג אוויר.

פרגולות אחרות דורשות תחזוקה וזה כבר מעיק. היום אנשים נוטים לצרוך מוצרים שלא דורשים תחזוקה בכלל.

אם מייצרים היום פרגולות חזקות מאלומיניום, הם יעדיפו לרכוש אותם ולא אחרות מעץ שדורש תחזוקה רבה או מברזל שגם דורש חידושים מדי שנה אחרי עונת החורף פה רוכשים פרגולה מאלומיניום, אין צורך להחליף אותה כל כמה שנים והיא תמיד נראית חדשה מהניילון.

בבתים רבים בדרום ובצפון בישובים כפריים היכן שיש בתים חד קומתיים, אפשר לראות היום שפרגולות מאלומיניום החליפו פרגולות אחרות בהצלחה רבה. המגמה היום היא להשתמש בהן בגלל כל היתרונות שיש להן.

כל פרגולה נועדה כי ליצור הצללה וקירוי ולהגן על היושבים בחצר מפני שמש או גשם. תפקידה הוא פונקציונאלי אבל גם המראה שלה חשוב.

פרגולה מאלומיניום תמיד נראית כמו חדשה ויפה למראה והישראלים כבר מזמן מחפשים גם מוצרים מעוצבים בסביבת החיים שלהם.

מה בין פרגולה מברזל או עץ אלומיניום?

בדרך כלל שלושת החומרים מהם עשויות פרגולות הם ברזל, עץ או אלומיניום. פרגולות מעץ עשויות לרוב מעץ אורן או מעץ אחר אשר מתאים לשימוש בחוץ.

עץ גושני יעניק את המאסיביות והחוזק. כדי שפרגולה כזו תחזיק מעמד היא חייבת תחזוקה שוטפת. מלבד זאת היא גם יקרה.

עץ דורש תחזוקה כמו לצבוע את הפרגולה כל הזמן, ניקוי ולמרוח אותה בחומר גמר כמו לכה אשר אמור להגן אליה מפני פגעי מזג האוויר וריקבון מה שלעולם לא יקרה עם פרגולות הצללה מאלומיניום.

פרגולה מברזל יכולה גם להיות מבנה מאוד פשוט של גג ועמודים ויש גם פרגולות דקורטיביות. מדובר על פרגולה יקרה שגם דורשת תחזוקה. גם את הברזל מדי כמה שנים יש לגלוון מחדש ויש לו בלאי.

פרגולות מאלומיניום הן הבחירה הכי נכונה היום בכל מה שקשור לחיסכון בזמן ובכסף. הן שימושיות ויפות, אפשר לעצב אותן בכל דוגמה העולה על הדעת וגם המראה שלהן מאוד מודרני.

פרגולות הצללה מאלומיניום – עיצוב מינימליסטי מודרני בחצר הבית

לכל תקופה יש את סגנון העיצוב שלה והסגנון הכי בולט בתקופה זו הוא המודרני מינימליסטי.

מה שלא צריך לא מציגים. מעט אבל איכותי ומחומרים איכותיים. אלומיניום הוא חומר מאוד מודרני. אם עד לפני כמה שנים ראינו אותו משתלב ברהיטי הבית, היום הוא משמש גם לרהיטי החצר וגם יוצקים ממנו פרגולות הצללה מאלומיניום.

הוא הפך בשנים האחרונות לחומר גלם מאוד מודרני המשתלב בכל מיני מוצרים לבית. זהו חומר אידיאלי שמתאים לכל מזג אוויר, קל משקל אבל קשיח מאוד ונותן את המענה הכי אלגנטי לפרגולה בחצר.

זה היה עניין של זמן עד שיצרני הפרגולות יבינו שיש להם חומר מעולה מתחת לידיים, הכי מתאים לשימוש חיצוני ויצקו ממנו פרגולות בדגמים שונים.

עומדת או תלויה מה מתאים לכם?

בבואכם לרכוש פרגולה לחצר ביתכם, תצטרכו לדעת אם אתם מעדיפים פרגולה על עמודים או תלויה. מה התקציב שלכם ואיזו בחירה תהיה נכונה עבורכם.

בכל קיץ רוצה כל משפחה שיש לה חצר, לנצל אותה כמה שיותר וגם כאשר יש שמש. פרגולה מעל הראש היא הפתרון האולטימטיבי לכל חצר. פרגולות הצללה מאלומיניום הן בחירה מצוינת.

אומנם פרגולת עץ משתלבת יופי עם הגינה אבל מה עם התחזוקה הרבה שהיא דורשת והיא גם יקרה. כך גם פרגולת ברזל הדורשת מדי כמה שנים תחזוקה והיא הכי יקרה.

נשארתם עם הבחירה הנכונה של פרגולת אלומיניום לגינה.

היא לא מצריכה שום תחזוקה והכי עמידה בגשם וגם בשמש. תתחדשו. בחירה נכונה גם תקציבית וגם מבחינת סגנון. הכי מודרני היום זה להציב בחצר פרגולה כזו שהברק המנצנץ שלה גם מבריח ציפורים אם למשל יש לכם ערוגת ירקות בחצר.

ליעוץ ופרטים נוספים פנה אל סילברגייט בנושא פרגולת אלומיניום תלויה, שערים חשמליים מאלומיניוםחיפוי אלומיניוםמעקות מאלומיניום, גדרות אלומיניוםשערי אלומיניום או ניתן להשאיר את פרטיכם בדף צור קשר או להתקשר אלינו ישירות: 0723945824

פרגולות הצללה מאלומיניום – שאלות ותשובות

כמה עולה פרגולות הצללה מאלומיניום?

פרגולה מאלומיניום מחושבת לפי מטר רבוע. המחיר החל מ 700 שח למטר רבוע, תלוי בדגם ובעיצוב. מרכיב נוסף שעלול להשפיע על המחיר הוא רמת הגימור או אביזרים נלווים.

מה היתרונות של פרגולות אלומיניום?

לפרגולות הצללה מאלומיניום יתרונות רבים, שלושת העיקריים הם: 1. אלומיניום אינו מתכלה, 2. אלומיניום אינו צובר קורוזיה או בלאי ובכך שורד תנאי מזג אויר קשים, 3. אינו דורש תחזוקה רבה או ניקיון.

מי צריך פרגולת הצללה מאלומיניום?

בעלי חצר וגינות, מרפסות ולכל אחד שרוצה הגנה מפני השמש על מנת להינות מבילוי עם משפחה או חברים באווירת צל נעימה.

מה תהליך הרכישה של פרגולות הצללה מאלומיניום?

באתר סילברגייט ניתן ליצור קשר עם המומחים, לרוב מדובר בתהליך מדידה, תכנון הנדסי ועיצוב, ייצור והתקנה. הפרגולות שלנו מיוצרות על פי בקשת הלקוח ובהתאמה אישית.

האם נדרשת תחזוקה מיוחדת לאלומיניום?

בניגוד לברזל, האלומיניום חסין מפני תהליכי חימצון. עובדה זו מעניקה לפרגולת אלומיניום סטטוס אמיד במיוחד לאורך שנים ללא תחזוקה מיוחדת.

5/5
צור קשר