פרגולות בחדרה מאלומיניום

סילברגייט פתרונות אלומיניום מספקת פרגולות איכותיות לתושבי חדרה והסביבה.

לפרטים נופסים והצעות מחיר, צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

פרגולות אלומיניום מהוות כיום את פתרון ההצללה הטוב, האיכותי והעמיד ביותר המוצע כיום.

חשוב לציין, כי קיימת אפשרות לבחור פרגולת אלומיניום מתוך היצע רחב ומגוון של פרגולות, הנבדלות אלו מאלו בסוגים, בגדלים ובעיצובים.

אחת ההחלטות המרכזיות אותן יעלה הצורך לקבל בהליך של התקנת פרגולות אלומיניום, נוגעת לבחירה בין פרגולה תלויה לבין פרגולה הנתמכת על ידי עמודים.

לא משנה באיזה סוג של פרגולה תבחרו, אתם עתידים ליהנות מקשת רחבה של יתרונות ובין היתר: העובדה שפרגולה מאלומיניום מתאפיינת בעמידות גבוהה מפני פגעי מזג האוויר ובראש ובראשונה, גשם ושמש.

פרגולה אלומיניום, איננה מצריכה תחזוקה מורכבת, כך שניתן ליהנות ממנה לאורך שנים רבות, מבלי שיהיה צורך לבצע עבודה מורכבת או מסובכת.

אזורי השירות שלנו כוללים: בית אליעזר, ברנדייס, גבעת אולגה, נווה חיים, נחליאל, חופים, גן שמואל, תלמי אלעזר, מכמורת, אליכין, שדות ים, אור עקיבא, שכונת המשולשים, חרב לאת, חיבת ציון, גבעת חיים ועוד!

טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת

כיום, הודות לטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, ניתן ליהנות לא רק מאיכות בלתי מתפשרת של הפרגולה וגם לא רק מעיצוב מרהיב, אשר ישתלב בהרמוניה עם עיצוב החלל, אלא גם מנוחות תפעולית בלתי מתפשרת.

אחת האפשרויות המוצעות, היא התקנת פרגולה חשמלית, המאפשרת שליטה נוחה ברמת הפתיחה בפרגולה, באמצעות לחיצה פשוטה על כפתור.

הודות לטכנולוגיה המתקדמת, ניתן לשלב בפרגולה גם אמצעים חדשניים ומתקדמים נוספים כמו: תאורה פנימית, שילוב עם מערכת של בית חכם וכיוצא בזה…

כמובן, שלצד פרגולות חשמליות ניתן למצוא גם פרגולות קלאסיות, כאשר פרמטרים נוספים עליהם חשוב לשים דגש בהליך בחירת פרגולות: המותג אשר עומד מאחורי הפרגולות (יש לוודא שמדובר במותג בעל שם ומוניטין בתחום), התאמה של הפרגולות

לצרכים ולדרישות הפרטניות של המזמינים, תוספות מיוחדות לפרגולות (הן עיצוביות והן פונקציונליות) וכיוצא בזה – הודות לאותה הטכנולוגיה ניתן ליהנות גם מפרגולות איכותיות ומרשימות יותר.

מורכבות התקנת הפרגולה

אם אתם מעוניינים בשירות של התקנת פרגולות אלומיניום בחדרה, קיימת חשיבות גבוהה שתבינו תחילה לעומק, את רמת המורכבות של התקנת הפרגולה.

יש לקחת בחשבון, כי התקנת פרגולה תלויה מאלומיניום, הינה אף מורכבת יותר מאשר התקנה של פרגולה רגילה .

לרמה המקצועית ולדיוק של ההתקנה, תהיה חשיבות והשפעה גם על רמת הבטיחות בהליך ההתקנה ומאוחר יותר גם, בבטיחות הפרגולה.

מהסיבה הזאת, אי אפשר באמת להתפשר על פחות מהמתקינים המקצועיים והמנוסים ביותר – מתקינים אשר עברו הכשרה ייעודית בתחום.

הליך התכנון המקדים של התקנת פרגולות אלומיניום, הינו בעל חשיבות גבוהה, כאשר, בהליך תכנון ההתקנה מושם דגש על פרמטרים כמו: כובד הגג, גודלו של הגג, מיקום הפרגולה, אזורי ההצללה וכיוצא בזה.

אם גם אתם מעוניינים בשירות של התקנת פרגולות אלומיניום בחדרה, מוזמנים ליצור קשר עם חברת סילברגייט – פתרונות אלומיניום.

החברה מתמחה בייצור והתקנה של גדרות, שערים, מעקות וכמובן, גם פרגולות אלומיניום איכותיות.

החברה מקפידה לעשות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובצוות מתקינים מקצועי, האוחז בכלים לבצע את ההתקנה בסטנדרטים בלתי מתפשרים.

ליעוץ ופרטים נוספים פנה אל סילברגייט בנושא שערים חשמליים מאלומיניוםחיפוי אלומיניוםמעקות מאלומיניוםפרגולות אלומיניוםשערי אלומיניום או ניתן להשאיר את פרטיכם בדף צור קשר או להתקשר אלינו ישירות: 0723945824

פרגולות אלומיניום בחדרה – שאלות ותשובות

מה היתרונות של פרגולות אלומיניום?

לפרגולות מאלומיניום יתרונות רבים, שלושת העיקריים הם: 1. אלומיניום אינו מתכלה, 2. אינו צובר קורוזיה או בלאי ובכך שורד תנאי מזג אויר קשים, 3. אינו דורש תחזוקה רבה או ניקיון.

מה המחיר של פרגולה מאלומיניום?

פרגולה מאלומיניום מחושבת לפי מטר רבוע. המחיר החל מ 700 שח למטר רבוע, תלוי בדגם ובעיצוב. מרכיב נוסף שעלול להשפיע על המחיר הוא רמת הגימור או אביזרים נלווים.

למי נועד פרגולה מאלומיניום?

לבעלי גינות, מרפסות ולכל אחד שרוצה הגנה מפני השמש על מנת להינות מבילוי עם משפחה או חברים באווירת צל נעימה.

איך מזמינים פרגולת אלומיניום?

באתר סילברגייט ניתן ליצור קשר עם המומחים, לרוב מדובר בתהליך מדידה, תכנון הנדסי ועיצוב, ייצור והתקנה. הפרגולה מיוצרת על פי בקשת הלקוח בהתאמה אישית.

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה