שירותי פרגולות אלומיניום בפתח תקווה

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

פרגולות אלומיניום טומנות בחובן עולם ומלואו של אפשרויות הנבדלות אלו מאלו בפרמטרים כמו: עיצובים, צבעים, מידות וסוגי התקנות.

כך יוצא, שכל מי שמתעניין בפרגולת אלומיניום, חשוב שיכיר תחילה את כל האפשרויות והחידושים אשר מוצעים לו בתחום ורק בשלבים הבאים יקבל את כל ההחלטות אשר ישפיעו על בחירת הפרגולה המתאימה.

כאן חשוב לציין, שהדרך לפרגולה איכותית אשר עונה על מלוא הדרישות והצרכים, עוברת בבחירת החברה המתאימה – יש לבחור בחברה אשר מתמחה בייצור והתקנת פרגולות ועושה שימוש לצורך כך בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות ובצוות מתקינים מנוסה ומיומן.

סוגי התקנות של פרגולות אלומיניום באזור פתח תקווה

אחד הדברים החשובים שחשוב לדעת על פרגולות אלומיניום, קשור לסוג ההתקנה, אשר יכולים להשתנות בהתבסס על פרמטרים כמו: תנאי השטח והצרכים של המזמינים.

בין הסוגי ההתקנה הנפוצים:

  • התקנת פרגולה צמודה לקיר – בהליך התקנה זה הפרגולה למעשה מוצמדת אל הקיר. דבר זה מתאפשר באמצעות עיגון של קורה תומכת בצד אחד וקיבוע של עמודי תמיכה מהצד השני.
  • התקנה של פרגולה תלויה – בכדי לקבל את המראה של פרגולה תלויה, מתבצע למעשה עיגון של צד אחד בלבד אל הקיר התומך והחלק השני נשאר באוויר.

התקנה נפוצה נוספת של פרגולה היא התקנה במהלכה למעשה מבצעים קיבוע ועיגון של הפרגולה בתוך האדמה – התקנה זו יכולה להתבצע רק על משטחים יציבים וחזקים כמו משטח מעץ או מבטון.

חשוב לציין, שהדרך הטובה ביותר להבטיח התקנה מקצועית ואיכותית של הפרגולה תעבור בבחירת מתקין מקצועי ומנוסה המציע שירות של התקנת פרגולות אלומיניום בפתח תקווה.

מעוניינים בשירות של התקנת פרגולות אלומיניום בפתח תקווה?

גם אם אתם יודעים בדיוק באיזו פרגולה אתם מעוניינים ולאיזה סוג התקנה אתם זקוקים וגם אם אינכם בטוחים, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את החברה המתקינה.

בהליך בחירת החברה ההמלצה היא לשים דגש על פרמטרים כגון:

הניסיון והמוניטין של החברה בעולם האלומיניום, תודעת השירות של החברה, דוגמאות של פרגולות ועבודות אחרות שהיא ביצעה, המלצות אמינות (אם יש אפשרות לקבל כאלו) וכמובן, גם העלויות של השירות המוצע ביחס למחירי השוק.

בחירה מושכלת ונבונה של החברה, יכולה להבטיח מענה מושלם על כל הדרישות והצרכים מהפרגולה – כמובן, תוך התאמה לתנאי השטח אשר מוקצה עבור אותה הפרגולה.

כאמור, אם אתם זקוקים לשירות של התקנת פרגולה מאלומיניום באזור פתח תקווה והסביבה אין סיבה שתתפשרו על פחות מהשירות הטוב והמקצועי ביותר אותו תוכלו לקבל.

סילברגייט – פתרונות אלומיניום, הינה חברה מקצועית ומנוסה אשר מתמחה בייצור והתקנה של מוצרי אלומיניום שונים ובתוך כך היא גם מתמחה בהתקנת פרגולות.

החברה מקפידה לעשות שימוש בטכנולוגיות המתקדמות והחדשניות ביותר למטרה ומעסיקה צוות מתקינים מנוסה ומקצועי, אשר ערוך לבצע התקנות בלתי מתפשרות של פרגולות בכל תנאי השטח.

ליעוץ ופרטים נוספים פנה אל סילברגייט בנושא שערים חשמליים מאלומיניוםחיפוי אלומיניוםמעקות מאלומיניוםפרגולות אלומיניוםשערי אלומיניום או ניתן להשאיר את פרטיכם בדף צור קשר או להתקשר אלינו ישירות: 0723945824

פרגולות אלומיניום בפתח תקווה – שאלות ותשובות

מה היתרונות של פרגולות אלומיניום?

לפרגולות מאלומיניום יתרונות רבים, שלושת העיקריים הם: 1. אלומיניום אינו מתכלה, 2. אינו צובר קורוזיה או בלאי ובכך שורד תנאי מזג אויר קשים, 3. אינו דורש תחזוקה רבה או ניקיון.

מה המחיר של פרגולה מאלומיניום?

פרגולה מאלומיניום מחושבת לפי מטר רבוע. המחיר החל מ 700 שח למטר רבוע, תלוי בדגם ובעיצוב. מרכיב נוסף שעלול להשפיע על המחיר הוא רמת הגימור או אביזרים נלווים.

למי נועד פרגולה מאלומיניום?

לבעלי גינות, מרפסות ולכל אחד שרוצה הגנה מפני השמש על מנת להינות מבילוי עם משפחה או חברים באווירת צל נעימה.

איך מזמינים פרגולת אלומיניום?

באתר סילברגייט ניתן ליצור קשר עם המומחים, לרוב מדובר בתהליך מדידה, תכנון הנדסי ועיצוב, ייצור והתקנה. הפרגולה מיוצרת על פי בקשת הלקוח בהתאמה אישית.

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה