שירותי פרגולות אלומיניום בכפר סבא

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

כיום, כל מי שמתעניין בפרגולות לצורך הצללת החצר, הגינה או החנייה, עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות.

האפשרויות המוצעות נבדלות בראש ובראשונה בחומרי הגלם עליהם הן מתבססות.

נכון ל-2021 האפשרויות הבולטות ביותר בעולם הפרגולות כוללות בין היתר את פרגולות העץ, פרגולות המתכת ואת מי שמהווה כיום כבחירה הפופולארית ביותר – פרגולות אלומיניום.

פרגולות אלומיניום, טומנות בחובן קשת רחבה של יתרונות בהשוואה לסוגי הפרגולות האחרות.

היתרונות באים לידי ביטוי בתכונות של האלומיניום כחומר גלם ובין היתר, בעובדה שהאלומיניום מהווה חומר קל משקל, הוא מתאפיין בעמידות גבוהה מפני פגעי מזג האוויר השונים, הוא אינו מחליד, אינו דליק והוא שומר על מראהו ההתחלתי לאורך שנים רבות.

מהסיבות הללו, מי שרוצה להשקיע בפרגולה איכותית אשר תלווה אותו לאורך תקופת זמן ארוכה, עתיד לגלות כי פרגולות אלומיניום יהוו ללא כל ספק את הבחירה הנכונה.

כמובן, שידע מהווה כוח וכל מי שמתעניין בפרגולות אלומיניום, חשוב שיכיר תחילה את כל העיצובים, האפשרויות, החידושים והתוספות שעולם זה כולל בתוכו.

פרגולות אלומיניום – נראות לצד איכות

אם אתם עדיין מתלבטים אם להזמין שירותי התקנת פרגולות אלומיניום בכפר סבא והסביבה – או לבחור בפרגולות מסוג אחר, להלן יתרונות נוספים שחשוב שתהיו מודעים אליהם.

האלומיניום נחשב כחומר גלם גמיש ונוח במיוחד לעבודה, כך שמי שחשוב לו נושא הנראות של הפרגולה, ישמח לגלות שבעולם פרגולות אלומיניום האפשרויות העיצוביות הינן רבות ומגוונות.

גם מבחינת צבעי הפרגולה האופציות הן רבות ולמעשה, ניתן ליהנות מפרגולת אלומיניום בכל צבע שרק רוצים.

כך למעשה, מתאפשר להתאים את פרגולת אלומיניום באופן אופטימאלי לנראות ולעיצוב השטח עבורו היא מיועדת.

כאן חשוב לציין, כי בהליך תכנון הפרגולה כמו גם העיצוב שלה, נהוג לקחת בחשבון גם פרמטרים טכניים בעלי השפעה כגון: גודל השטח המוקצה עבור אותה הפרגולה, תנאי השטח (המשפיעים במידה רבה גם על סוג ההתקנה), דרישות וצרכים פרטניים של מזמיני הפרגולה ופרמטרים נוספים.

למרות שהשיקולים הטכניים ישפיעו גם הם על נראות הפרגולה, במידה ומקפידים לבחור בתבונה את החברה אשר תתקין את הפרגולה, ניתן להיות שקטים בידיעה שהתוצאה תהיה גם איכותית, גם פרקטית וגם מרשימה – ובסופו של דבר תענה על כל הציפיות של המזמינים.

מעוניינים בשירות של התקנת פרגולות אלומיניום בכפר סבא?

אין כל ספק, כי בחירה בפרגולת אלומיניום היא בחירה נבונה, אשר טומנת בחובה פרגולה מותאמת דרישות וצרכים, אשר תשרת אתכם נאמנה לאורך שנים.

יחד עם זאת, בכדי ליהנות כאמור, מכל קשת היתרונות אותם פרגולה מאלומיניום טומנת בחובה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את החברה המתקינה בחוכמה.

במקום הזה בדיוק, נכנסת לתמונה חברת סילברגייט – פתרונות אלומיניום.

אשר מחזיקה בטכנולוגיות מתקדמות, צוות מקצועי וכלים איכותיים לייצור והתקנה של פרגולות אלומיניום אשר עומדות בסטנדרטים בלתי מתפשרים.

ליעוץ ופרטים נוספים פנה אל סילברגייט בנושא שערים חשמליים מאלומיניוםחיפוי אלומיניוםמעקות מאלומיניוםפרגולות אלומיניוםשערי אלומיניום או ניתן להשאיר את פרטיכם בדף צור קשר או להתקשר אלינו ישירות: 0723945824

פרגולות אלומיניום בכפר סבא – שאלות ותשובות

מה היתרונות של פרגולות אלומיניום?

לפרגולות מאלומיניום יתרונות רבים, שלושת העיקריים הם: 1. אלומיניום אינו מתכלה, 2. אינו צובר קורוזיה או בלאי ובכך שורד תנאי מזג אויר קשים, 3. אינו דורש תחזוקה רבה או ניקיון.

מה המחיר של פרגולה מאלומיניום?

פרגולה מאלומיניום מחושבת לפי מטר רבוע. המחיר החל מ 700 שח למטר רבוע, תלוי בדגם ובעיצוב. מרכיב נוסף שעלול להשפיע על המחיר הוא רמת הגימור או אביזרים נלווים.

למי נועד פרגולה מאלומיניום?

לבעלי גינות, מרפסות ולכל אחד שרוצה הגנה מפני השמש על מנת להינות מבילוי עם משפחה או חברים באווירת צל נעימה.

איך מזמינים פרגולת אלומיניום?

באתר סילברגייט ניתן ליצור קשר עם המומחים, לרוב מדובר בתהליך מדידה, תכנון הנדסי ועיצוב, ייצור והתקנה. הפרגולה מיוצרת על פי בקשת הלקוח בהתאמה אישית.

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה