פרגולה לגינה מאלומיניום

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

לפני כ-25 שנה היו בארץ מעט מאוד שכונות של בתים פרטיים או בשמם הנוסף- וילות.

מדובר היה בכמה שכונות יוקרה באזור המרכז, ונוף כפרי נוסף כזה, ניתן היה למצוא בקיבוצים ומושבים.

אבל אז בראשית שנות התשעים החלו לקום בארץ ישובים כפריים רבים, אשר הציעו הגירה מהמרכז לטובת איכות חיים בבתים צמודי קרקע או בדירות גן אשר הגשימו את חלומותיהם של משפחות רבות שחלמו על בית עם גינה.

שכונות רעות מכבים, מודיעין ושוהם, פרדס חנה ובת חפר, צורן ואורנית הוקמו ושינו לחלוטין את מפת הבנייה בארץ.

נוספו אלפי יחידות דיור פרטיות אשר הובילו לייצור מוצרים שונים מבוקשים ע"י בעלי הבתים הפרטיים הללו ובכללם גדרות, שערים וגם פרגולה לגינה. אבל הפרגולות שייצרו אז היו עשויות מעץ.

עם חדירתו של חומר האלומיניום כחומר אציל ועמיד בכל מזג אוויר, החלה תנופת ייצור של פרגולות מאלומיניום, והיום אפשר לראות בגינות רבות- פרגולת אלומיניום לגינה.

למה מאלומיניום?

כאשר אנו בוחרים מוצרים לחצר או לגינה שלנו כמו רהיטי גן, מטבח חוץ, תריסים, גדרות, שערים ועוד, אנו בוחרים בעיקר במוצרים שהחומר שלהם מתאים לכל מזג אוויר ולא מתבלה בקלות.

במשך שנים הזמינו אנשים פרגולות מעץ לחצר הבית שלהם, ובמובנים רבים הבחירה שלהם לגמרי נכונה, אין כמו חיבור של עץ לחצר הבית, הרמוניה טבעית של המשכיות הטבע שבחוץ.

אבל מצד שני כדי להתקין פרגולה שתחזיק מעמד ותעמוד בפגעי הזמן, נדרש עץ מלא גושני שמחירו היה יקר מאוד, וגם אז אחרי כמה חורפים סביר להניח שהיה נגרם לו נזק והוא נדרש לתחזוקה אחרי כל עונה.

כך גם רהיטי הגן שהיו בחצר וכל פריט שהיה עשוי מעץ.

פרגולת אלומיניום היא מוצר מודרני שלא דורש שום תחזוקה ומחזיק מעמד שנים רבות.

זוהי מתכת אצילה שלא צבעה ולא סגולותיה משתנים בשום מזג אוויר. היא יכולה לשהות בקור קיצוני ובחום הכי גדול ושום דבר לא ישתנה בה.

היא מוצקה וחזקה אבל היא קלה ולכן נוהגים היום לייצר ממנה גם ריהוט גן, מעקות, גדרות ועוד. אלומיניום הפך היום לאחד מחומרי הגלם הכי מבוקשים והכי שמישים בתחומים רבים.

פרגולת אלומיניום לגינה, לא רק חזקה אלא גם יפה.

התקנת פרגולת אלומיניום

פרגולה קלת משקל בעיצוב מינימליסטי

הסיבה שבגללה רוב האנשים היום בוחרים באיזו פרגולת מתכת לגינה היא בגלל התכונות הייחודיות שיש לחומר הזה, שהפך אותו לחומר הכי מתאים בכל סביבת מזג אוויר.

לא צריך יותר לפחד שהפרגולה תחליד או תעלה קורוזיה, תישבר בסופה הראשונה או תיראה מוזנחת.

אלומיניום תמיד מבריק ולא חשוב מהם תנאי מזג האוויר, היא תמיד תיראה אלגנטית, חדשה ומודרנית ותוסיף לאסתטיקה של החצר או דירת הגן שלכם.

חשוב לומר כי יש דרישות בהיקפים גדולים מאוד מצד בעלי בתים להזמנת פרגולות מתכת לגינה, משום שהמראה שלהן, מיישר קו עם סגנון העיצוב המוביל היום בכל בית, כל מה שקשור לעיצוב פנים או לעיצוב חוץ וזה העיצוב המודרני.

אלומיניום הוא חומר טבעי שנמצא מזה שנים רבות בשימוש בסגנונות עיצוב מודרניים או מינימליסטי ובא לידי ביטוי הן בריהוט בתוך הבית והן כמסגרת של חלונות, תריסים חשמליים מאלומיניום ועוד.

המאפיין הכי מרכזי בסגנון עיצוב מודרני הוא שימוש בחומר עצמו בלי לעבד אותו ואלומיניום זה חומר שלא עובר שום עיבוד. להשתמש בחומרים כפי שהם, כדי להשיג מראה טבעי ולא מלוקק וזה בדיוק מה שזה עושה.

פרגולת אלומיניום לגינה חשמלית ומתקפלת

הצללה של חצר באמצעות פרגולת אלומיניום לגינה, יכולה להיות גם פרוגלה מתקפלת או חשמלית, פתרון ייחודי שמתאים את עצמו לשעות השונות של הישיבה בחצר הבית.

כאשר חם הפרגולה פתוחה, כאשר מתקרר אפשר לקפל אותה וליהנות מהבריזה.

ואם כבר יש פרגולה אז למה לא לנצל את כל היתרונות שלה ולרכוש אחת חשמלית, כזו שלא צריך להתאמץ כדי לפתוח או לסגור אותה.

היתרון הזה בא לידי ביטוי לא רק בחצרות בתים, אלא שפרגולה כזו עם כל השכלולים הנלווים אליה, נמצאת בשימוש רחב בבתי קפה ומסעדות ועד קירוי של שטחים גדולים כמו גני אירועים ועוד.

עם הצללה בפרגולות, אפשר ליצור מקומות ישיבה בשטח פתוח ולהגן על אורחים מפני שמש. להפוך כל חצר למקום מאוורר עם צל וכל ישיבה במרפסת לחוויה נעימה של קיץ.

עיצוב ולוק אלגנטיים – זה מה שאתם צריכים!

כמו שלרהיטי אלומיניום יש לוק אלגנטי כי מדובר בחומר אציל, כך גם תיראה פרגולת אלומיניום לגינה שלכם.

העובדה שהיא שומרת על הברק והניקיון שלה לאורך זמן, מקנים לה מראה מודרני וחדש.

היא נראית אסתטית, אלגנטית ובהחלט תורמת לעיצוב החצר המודרנית שלכם. היא ההיפך הגמור מעיצוב כפרי שהולך על פרגולות עץ.

אין מה לדאוג בקשר לעמידות שלה.

היא לעולם לא תחליד, טרמיטים לא ייטפלו אליה ואתם לא תצטרכו לנקות אותה ולתחזק אותה כל הזמן. היא העסקה הכי משתלמת שלכם בקיץ הזה.

ליעוץ ופרטים נוספים על שערים חשמליים מאלומיניום, גדרות מאלומיניום, חיפוי מאלומיניום, פרגולות אלומיניום, שערים מאלומיניום או ניתן להשאיר את פרטיכם בדף צור קשר או להתקשר אלינו ישירות: 0723945824

חזרה אל דף הבית

פרגולת אלומיניום – שאלות ותשובות

מה המחיר של פרגולות מאלומיניום?

פרגולות מאלומיניום בדרך כלל מחושבים לפי מטר מרובע. המחיר נע בין 800-1500 שח למטר רבוע, תלוי בדגם והעיצוב. מרכיבים נוספים המשפיעים על המחיר הם עובי החומר, צורות החיבור (ניטים או ריתוך) ורמת הגימור. בנוסף, יש לקחת בחשבון אביזרים נלווים שעשוים אף הם להשפיע על המחיר הסופי.

מתי מתקינים את הפרגולות?

התקנת פרגולה מגיעה לרוב בסוף שלב גמר הבניה, אך מומלץ לתכנן את הפרטים הקטנים עוד בשלב השלד.

מהו תהליך ההזמנה?

לרוב התהליך יהיה מדידה, תכנון הנדסי ועיצובי, ייצור, צביעה ולבסוף התקנת הפרגולה.

פרגולה מברזל או מעקות אלומיניום מה עדיף?

בניגוד לאלומיניום, ברזל הוא כבד יותר ולכן גם חזק יותר. עם זאת, הודות והאלומיניום קל יותר, הוא נוח לעבודה, גמיש וניתן לעיצוב מרהיב.

איזה סוג פרגולה עדיף תמורת המחיר?

פרגולת אלומיניום נחשב ליוקרתי יותר משום שהיא מעניקה תחושת ביטחון ועמידות לאורך זמן רב. למחפשים פרגולות זולות מומלץ פרגולת מתכת, עץ או פלסטיק.

האם נדרשת תחזוקה מיוחדת?

בניגוד לברזל, האלומיניום חסין מפני תהליכי חימצון. עובדה זו מעניקה לפרגולת אלומיניום סטטוס אמיד במיוחד לאורך שנים ללא תחזוקה מיוחדת.

4.6/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה