סוכך אלומיניום לבית קפה

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

מי צריך סוכך אלומיניום? למשל בית קפה. הוא כידוע מתפרנס בדרך כלל מלקוחות ואלה מוזמנים לשבת וליהנות במתחם שלו, כאשר החשבון הוא פשוט- ככל שיש יותר מקום ליותר לקוחות, כך העסק ריווחי יותר וזה נכון לגבי כל עסק שנותן שירות בהסתמך על מקום החל ממטוס וכלה בבריכת שחייה.

כל נותן שירות צריך לחשוב ראשית על הלקוחות שלו והם צריכים להיות מרוצים, כאשר הם יהיו הם יגלו נאמנות כלפי השירות הזה וגם יספרו על זה לחברים שלהם.

אחד הדברים שכל בעל בית קפה או מסעדה חושב עליהם כאשר הוא פותח אותם, הוא הלוקשיין הנכון לפתיחה של עסק כזה, והוא גם חושב על כיוון השמש, מזג האוויר במקום- האם יש כיווני אוויר? האם יש בניין שחוסם את האוויר, כי הוא צריך לדאוג שהלקוחות שלו ייהנו והם לא ייהנו אם לא ידאגו שיהיו להם תנאים לכך.

בית קפה למשל שנמצא כל הזמן בכיוון של זריחת השמש, יסבול בחודשי הקיץ בעיקר בצהריים מחום גדול ולכן בעליו יצטרך למצוא את הפתרון כדי שלאורחים יהיה נוח לשבת בו.

יש המבצעים קירוי מלא של השטח כולל דפנות באמצעות זכוכית, נילונים, מציבים שמשוניות או כל פתרון אחר שהם מצאו לנכון ויש שפשוט מציבים סוכך אלומיניום ופותרים את הבעיה.

סוכך אלומיניום לבית קפה

סוכך אלומיניום גם בחצר הבית

גם לחצר הבית הפרטית יזמינו בעליו סוכך אלומיניום אשר היום הפך לאחד מהמוצרים הכי מבוקשים בתחום הסוככים בשל האמינות של החומר, המראה וקלות התחזוקה שלו.

אם כבר מדברים על תחזוקה הרי שאם עד היום הזמינו אנשים סוכך ברזל לחצר כדי להגן על בני המשפחה מפני גשם או רוח, וייתכן ואף מרקיזה במרפסת או פרגולה מעץ, הרי שהיום לנוכח הפופולריות של האלומיניום כולם מעדיפים סוכך מהחומר הזה.

זהו חומר שלא מחליד ולא מעלה קורוזיה ולא דורש שום תחזוקה מיוחדת במינה, שלא כמו ברזל למשל אשר לאחר כמה עונות הצבע מתקלף או דוהה, ומהשמש הוא אף עלול לפתח סדקים.

למרות שבדרך כלל מדובר בברזל מגולוון אחרי תקופה מסוימת הוא כבר יאבד את התכונה הזו ויתחיל להחליד ובמיוחד מדובר בבתים שנמצאים ליד הים וסופגים לחות ומלח.

הסוכך הכי מומלץ לכל דירה ובית הוא סוכך אלומיניום.

סוכך אלומיניום למרפסת

בהרבה בתים יש מרפסת בהם בעלי הבית ייהנו לשבת בה אבל הם לא רוצים להיות חשופים לשכנים, לרחוב ולעיני כל, ולכן אם יתקינו בה סוכך אלומיניום גם יצרו את הפרטיות לה הם זקוקים וגם יוכלו לשבת בהנאה מוגנים משמש או מגשם וזה ממש כאילו ונוסף להם חדר בבית.

סוכך אלומיניום כזה ישנה לחלוטין את הניצול של המרפסת, כי אין כמו לשבת בה בקיץ ולספוג את הבריזה אחרי יום של חמסין או לחלופין לשבת בה גם כאשר מטפטף ולא יורד מבול ואין הנאה יותר נעימה לעתים מכמה טיפות של גשם מבורך מהשמיים שהסוכך מונע מהם להרטיב אתכם, אבל עדיין תוכלו לשתות את הקפה שלכם בשקט.

אם לא תליתם כביסה עד אז במרפסת בגלל שהיא הייתה פתוחה, כאשר תתקינו סוכך תוכלו גם לתלות בה כביסה ולהיות בטוחים שהגשם לא ירטיב אותה ותוכלו לשלוט בשעות התלייה וההורדה שלה.

ישיבה על כוס קפה במרפסת הביתי אין נעימה ממנה וסוכך יכול פשוט להפוך את המרפסת שלכם למקום הכי נעים ומזמין בבית.

סוכך אלומיניום חשמלי

מי שמחפש סוכך שאפשר להתאים את הפתיחה והסגירה שלו למזג האוויר ירכוש סוכך אלומיניום חשמלי הן לחצר הבית והן למרפסת או לחצר הבית קפה וכך ניתן יהיה כאשר חם או קר מאוד להשאירו סגור כדי להגן על היושבים מתחתיו מפני השמש או הקור וכאשר מזג האוויר משתנה לפתוח אותו וליהנות ממזג אוויר נעים וטבעי.

סוכך אלומיניום חשמלי, הוא המשך ישיר של כל המוצרים החשמליים שכבר יש בכל בית כמו תריסים וחלונות חשמליים, דלתות, שערים ועוד.

אין דבר יותר נוח מאשר לשבת מתחת לסוכך ולהחליט לסגור או לפתוח אותו בלחיצת כפתור, בלי להתאמץ פשוט וקל וכך ליהנות מהתאמה מושלמת של הישיבה שלכם לתנאי החוץ.

מי שיעדיף את מראה העץ, יוכל ליהנות מסוכך אלומיניום חזק ויציב עם כל היתרונות שיש לאלומיניום, אבל במראה של ציפוי עץ אשר מקנה לו מראה טבעי ועצי.

סוכך מעץ בדרך כלל יכול להיות האופציה הכי נכונה לכל חצר בבית או חצר בבית קפה אבל אלה דורשים הרבה מאוד תחזוקה וטיפול בעץ, אחרי כמה חורפים הוא יכול להירקב ולמשוך אליו טרמיטים, להתנפח או להיסדק בעוד שכאשר מדובר בסוכך שיש לו ציפוי של עץ הוא לא יסבול מכלום, הוא יתנהג כמו אלומיניום משובח וייראה כמו עץ וזה יהיה היתרון הכי גדול שלו.

4.3/5
צור קשר