פרגולות חשמליות מתכווננות

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

אז אחרי המיטה המתכווננת, הדלת החשמלית, הסורגים, התריסים והחלונות הגיע הזמן שיהיו גם פרגולות חשמליות מתכווננות וזה משום שהפרגולה היא לא גוף דומם שלא זז, ההיפך הוא הנכון היא חייבת להיות גמישה ולהתאים את עצמה למזג האוויר אם זה כדי לפתוח אותה או כדי לסגור אותה.

סוג הפרגולה תכונות תחזוקה תכלית
פרגולה אלומיניום חשמלית מתכווננת מאפשרת שליטה על מידת הפתיחה של הפרגולה לשם שליטה בכמות האור והצל. ניתן לשלוט בה באמצעות שלט רחוק. דורשת בדיקה שנתית לוודא שהמנגנון פועל כשורה. עלולה להיות צורך בתיקון או החלפה של מנגנון החשמל. מתאימה למגוון מקומות כמו גנים, טרסות ומרפסות.
פרגולה אלומיניום חשמלית סטנדרטית מספקת הגנה מהשמש והגשם. ניתן לשלוט בה באמצעות שלט רחוק. נדרשת בדיקה שנתית לוודא שהמנגנון פועל כשורה. ייתכן צורך בתיקון או החלפה של מנגנון החשמל. מתאימה למגוון מקומות כמו גנים, טרסות ומרפסות.

הרבה שמשוניות עברו בחצרות ומרפסות הבתים הפרטיים, בתי הקפה והמסעדות, עד שהתפתח ונגלה עולם שלם של פרגולות קבועות, תלויות וחשמליות שהפכו את השהייה בחצר לבילוי קל ופשוט, כאשר בלחיצת כפתור אפשר לפתוח או לסגור את הפרגולה ובכך להתאים את קורת הגג הזו לכל מזג אוויר באשר הוא.

עד שפותחו הפרגולות החשמליות נאלצו בעלי הפרגולות להתאים את עצמם לפרגולה ולא להיפך.

אם למשל ישבו מתחתיה בקיץ ולעת ערב נזקקו לבריזה המנשבת, היו נאלצים לזוז עם השולחן והכיסאות הצידה כדי לחמוק ממנה, משום שבאופן טבעי היא אטמה את זרימת האוויר.

אבל זה היה רק עניין של זמן, עד שהיה ברור שפרגולה חשמלית היא המוצר הכי נכון בכל מרפסת וחצר משום שניתן לשלוט בפתיחה ובסגירה שלה ולהתאים אותה לשינויי מזג האוויר.

גודל הפרגולה מחיר הפרגולה מחיר ההתקנה
3×3 מטר 15,000 – 20,000 ש"ח 1,000 – 2,000 ש"ח
3×4 מטר 20,000 – 25,000 ש"ח 1,500 – 2,500 ש"ח
4×4 מטר 25,000 – 30,000 ש"ח 2,000 – 3,000 ש"ח
4×5 מטר 30,000 – 35,000 ש"ח 2,500 – 3,500 ש"ח
5×5 מטר 35,000 – 40,000 ש"ח 3,000 – 4,000 ש"ח

שימו לב שהמחירים הם הערכות ועשויים להשתנות בהתאם לדגם, ליצרן, לאיכות החומרים ולמחירי ההתקנה השונים. אנו ממליצים לבדוק מחירים במספר חברות שונות כדי להבין את השוק ולבחור באופציה הטובה עבורכם.

פרגולה חשמלית ומתכווננת לעונות המעבר

עונות המעבר הן העונות הכי הפכפכות בחיים שלנו.

יום אחד נוכל לקום בבוקר בחודש אוקטובר והשמש תזרח עלינו ובערב לפתח ירד עלינו מבול של גשם, ואז נרוץ להוציא את המעילים שעוד לא הוצאנו כי מן הסתם מי בכלל חלם שעם שמש כזו בצהריים לפתע ירד גשם.

עונת המעבר נמצאת גם בבית שלנו, ולכן במהלכה אנחנו נמצא את עצמנו פותחים וסוגרים את החלונות, התריסים, שמים סוודר, פותחים חלון, ולא נדע אף פעם בשום יום מה מצפה לנו בהמשך.

זה יכול להתחיל במזג אוויר סגרירי ולהתפתח למכת שמש או למבול של גשם, ולכן יש מוצרים משתנים שמתאימים לשינויי עונות המעבר וביניהן גם פרגולות חשמליות מתכווננות, אשר כל תכליתן הוא להיפתח ולהיסגר לפי ובתיאום עם מזג האוויר וכך בעצם לאפשר חיים נוחים מתחת לפרגולה.

לא צריך יותר להוציא מתחת לפרגולה כיסאות ושולחן, לא צריך לזוז כדי לזכות בבריזה, פשוט ללחוץ על כפתור, לפתוח את הפרגולה ולקבל שמש נעימה או משב אוויר צונן לפי מה שמתאים.

פרגולות חשמליות מתכווננות – פתרון הצללה מתקדם

כל מי שהוא בעליו של מרפסת גדולה או חצר ויש לו פרגולות חשמליות מתכוונות, אוהב לשבת תחתן ולהתפנק, על כוס קפה, או ארוחת ערב של כל המשפחה תחת כיפת השמיים ואותה ניתן יהיה לראות רק אם נפתח את הפרגולה ונוכל לחזות בכוכבים.

במרפסת וגם בחצר לא תמיד יהיה לנו נעים לשבת, מכיוון שהשמש עלולה לסנוור אותנו ובחצר אם נרצה לשבת שעות ארוכות נהיה חייבים להגן על עצמנו מפני קרני השמש ולחלופין כאשר השמש שוקעת נרצה להרוויח את הבריזה.

לכן כדאי מאוד לשקול רכישה של פרגולה חשמלית מתכווננת המהווה פתרון הצללה נוח מאוד אשר אפשר להתאים אותה לכל שינוי במזג האוויר שכן זה מוצר שצריך לשרת אותנו ולא אנחנו אותו.

כך נוכל להחליט איך לווסת את כמות האור או הצל להם אנחנו זקוקים ועל זה אפשר לומר איכות חיים במלוא מובן המילה.

גם חשמלית וגם מאלומיניום

הפרגולות הכי מבוקשות היום, הן פרגולות מאלומיניום כיוון שזהו חומר גלם שמאוד קל לתחזק בניגוד לפרגולה שעשויה מברזל או פרגולה מעץ.

אם אין לכם פרגולה מתכווננת, פרגולה קבועה היא לא המוצר האידיאלי עבור עונות מעבר או מזג אוויר משתנה כמו שיש בארץ, וכאשר מדובר על פרגולה חשמלית תמיד אפשר לפתוח או לסגור אותה כך שהיא תתאים את עצמה לדרישות שלכם.

וויסות פרגולות חשמליות מתכווננות אין קל ממנו, כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור ואתם יכולים להחליט איזה חלק של הפרגולה נפתח ואיזה נסגר, מדובר על שליטה מוחלטת בפרגולה ובפתיחה ובסגירה שלה.

כך תוכלו להבטיח שתוכלו לשבת בחצר או במרפסת בכל מזג אוויר, ולא לסבול משינויים אלא להתאים את הפרגולה אליהם.

יש היום סוגים רבים של פרגולות חשמליות מתכווננות בשלל דגמים ותוכלו להתאים אותן לכל רצון שלכם או שינוי במזג האוויר.

פרגולות בבית קפה או במסעדה

עבור בעלי מסעדות או בתי קפה, אולמות אירועים או מקומות אירוח עם חצרות, פרגולות חשמליות מתכווננות זהו מוצר אופטימלי, משום שניתן כאמור להתאים אותן לכל שינוי במזג האוויר ולהעניק משום כך לאורחים את מזג האוויר המדויק.

אין צורך לעשות שום מאמץ, מדובר בפרגולה אשר בלחיצת כפתור נפתחת או נסגרת ומאפשרת נוחות ומזג אוויר נעים בכל מקום, מתאימה את עצמה לשינויים, כאשר קר סוגרים, כאשר מאוד חם סוגרים כאשר מצטנן פותחים וכך מייצרים את מזג האוויר הנכון בהתאמה לשינויים המתרחשים במזג האוויר.

ויש גם פרגולות חשמליות מתכווננות מאלומיניום שהן המילה אחרונה בתחום של הפרגולות מבחינת עמידות, מגוון ועיצובים.

שאלות ותשובות על פרגולות חשמליות מתכווננות

מהם היתרונות של פרגולות חשמליות מתכווננות?

היתרון העיקרי של פרגולה חשמלית מתכווננת הוא היכולת לשנות את הזווית והמיקום של הפרגולה באופן אוטומטי או באמצעות שליטה מרחוק. זה מאפשר למשתמש להתאים את הפרגולה לסביבתו בצורה גמישה ולהגן מפני שמש ישירה או מזג אוויר לא נוח. בנוסף, פרגולות חשמליות מתכווננות ניתנות לתכנות מראש, מה שמתאים במיוחד לשימוש עסקי ומוסדי, ומספק חווית שימוש מרוכזת ונוחה.

האם יש לפרגולות חשמליות מתכווננות חסרונות?

אחד החסרונות העיקריים של פרגולות חשמליות מתכווננות הוא המחיר. בדרך כלל, פרגולות חשמליות מתכווננות יקרות יותר מהפרגולות הסטטיות הנפוצות. כמו כן, הפרגולות החשמליות מכילות מנועים ומערכת חשמלית, ולכן דורשות תחזוקה ותיקונים נוספים במהלך השנים. עוד חסרון אפשרי הוא התלות בחשמל, כך שבמקרה של קושי חשמלי או בזמן קורת סערה, הפרגולה לא תוכל לזוז.

האם פרגולות חשמליות מתכווננות יכולות להתאים לשימוש בכל תנאי מזג אוויר?

כן, פרגולות חשמליות מתכווננות מתאימות לשימוש במגוון תנאי מזג אוויר. באמצעות השליטה המתקדמת, ניתן לכוון את הפרגולה בהתאם למצב מזג האוויר, כך שניתן להגן מפני שמש ישירה, גשם או רוח חזקה. חלק מהפרגולות החשמליות המתכווננות מצוידות גם בחיישנים שמזהים שינויים במזג האוויר ומפעילים את הפרגולה באופן אוטומטי בהתאם.

האם אפשר להתקין פרגולה מתכווננת חשמלית על כל מבנה?

בדרך כלל, אפשר להתקין פרגולה חשמלית מתכווננת על רוב סוגי המבנים. הן ניתנות להתקנה על גגות, מרפסות, חצרות ואזורים חיצוניים נוספים. עם זאת, יש לוודא שהמבנה מתאים לתמיכה ולתפעול הפרגולה. חשוב לבדוק את יכולת הסיבוב, הטעינה המינימלית ותפעול החשמל במבנה, ולהתייעץ עם מתקין מומחה לפני התקנה.

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה