עבודות אלומיניום לבניין

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

בשנים האחרונות חודר יותר ויותר חומר הגלם אלומיניום בתחום של עבודות אלומיניום לבניין.

על פי נתונים עולמיים שימוש באלומיניום בעידן הזה הרבה יותר גדול משימוש בכל מתכת אחרי פלדה, והיא אחריה הנפוצה ביותר לשימוש בתעשיית הבנייה.

היא נמצאת בשימוש לבניית פיגומים, מחיצות, מסגרות לחלונות, דלתות, שערים, מעקים, פרגולות ותריסים ובשנים האחרונות נמצאת בשימוש רחב בתחום של חיפוי אלומיניום לקירות חוץ של בניינים.

היא עמידה וקלת משקל, חסינה לחמצון ויש לה חשיבות כלכלית גדולה בתחום של ייצור חלקי דלתות, מטוסים ומוצרים נוספים לעולם התעופה, המדע ואף הרפואה.

זהו היסוד השלישי בקרום כדור הארץ והיא מהווה כ-8% ממנו.

החומר המקורי ממנו מייצרים אלומיניום נקרא בוקסיט אבל הוא רך מאוד ולכן מוסיפים לו אבץ ומגנזיום כדי להקשיחו ולהשתמש בו גם כמוצרים חזקים כמו מעקים ועוד.

הוא נוח מאוד לעיבוד שבבי והשכבה החיצונית שלו נקראת אלומינה והיא זו אשר בחשיפה לשמש מבריקה ונוצצת באופן טבעי ואינה מתפוררת.

פרגולות אלומיניום עבודות אלומיניום לבניין

חיפויי אלומיניום לבניין

אחד השימושים הכי נפוצים היום בתחום עבודות אלומיניום לבניין, הוא חיפוי אלומיניום לקירות חוץ.

אם עד היום הכרנו את הגרניט והשיש, היום אפשר לראות בניינים שממש נראים בניינים עתידניים אשר קירות החוץ שלהם מצופים באלומיניום יפה ונוצץ.

האלומיניום הזה לא יחליד ויעלה קורוזיה כפי שזה לא יקרה בשום מוצר שנוצר מאלומיניום קרי: פרגולה או מעקה, וגם ריהוט גן שהיום נעשה גם מאלומיניום בשל היכולת המופלאה של החומר הזה לא להתחמצן, לא להחליד ולהיראות תמיד כמו חדשה.

כל מוצר מאלומיניום לא דורש כמו למשל פלדה שום תחזוקה מיוחדת ולכן אדריכלים וגם בעלי בתים מוצאים בו היום את כל מה שהם דורשים כאשר הם רוצים להתקין גדר, שער או פרגולה ורוצים חיים קלים עם מוצרים ידידותיים לסביבה.

גם חיפוי אלומיניום לבניין הוא ידידותי לסביבה, הוא ידוע כמוליך חום אף על פי שלא חום ולא קור לא משפיעים עליו בשום מזג אוויר והוא נותר יפה וקשיח בכל מצב וגם אחרי כמה עונות של חמסין או גשם.

פרגולות חשמליות ומעקים

שימוש נרחב באלומיניום במסגרת עבודות אלומיניום לבניין נעשה גם בייצור והתקנה של פרגולות חשמליות או קבועות אשר מבוקשות מאוד היום בחצרות של בתים.

יש היום בארץ הרבה מאוד בתים פרטיים עם חצרות או גינות שבעליהן רוצים להציב פרגולה בחצר, כדי שאפשר יהיה לנצל את החצר ולשבת בה גם בקיץ וגם בחורף ולכן הם זקוקים לגג מעל לראשיהם אם זה כדי ליצור צל מהשמש הקופחת או להימנע מהגשם.

פרגולת אלומיניום להבדיל מפרגולה מעץ או מברזל, לא דורשת שום תחזוקה, טיפול, צבע ועוד אלא שהיא נשארת בדיוק כמו ביומה הראשון חזקה ונקיה, מבריקה ונוצצת וזה היתרון הכי גדול שלה.

אלומיניום הוא אחד החומרים היחידים שלא מתחמצן באוויר ועמיד בכל מזג אוויר לכן אפשר למצוא אותו גם במעקים לבית, שערים ועוד.

לוחות האלומיניום לחיפוי אשר מתקינים היום על הבתים, עוברים תהליך של אנודיזציה, אשר מאפשר לצבוע אותן בכל צבע וגוון, עמידים במים ולא נשרפים גם באש של 650 מעלות.

אפשר לראות היום את החיפויים הללו על מגדלי מגורים, בנייני משרדים ועוד.

מסגרות לחלונות ותריסים

אפשר לומר כי ההיכרות הראשונה של בעלי בתים עם עבודות אלומיניום לבניין,  החלה החלה עם הפרופילים מאלומיניום לחלונות או תריסים חשמליים מאלומיניום.

פרופילים של חלונות מיוצרים מפרופילים תרמיים של אלומיניום והם מחזיקים מעמד שנים רבות כמו כל מוצר אחר מאלומיניום. אפשר להזמין אותם בכל גודל ורוחב בהזמנה מיוחדת.

הבנייה באלומיניום היום מהווה תחליף לבנייה הקונבנציונאלית העושה שימוש בחומרים כמו פי.וי.סי.פח או עץ.

לעומתם האלומיניום איננו מחליד, לא מאבד מצבעו ולא דוהה, לא מתקלף או נרקב כמו עץ אחרי חשיפה לשמש או ללחות ואין צורך לתחזק אותו, מה שחוסך גם בהוצאות.

בגלל שאלומיניום הוא חומר חזק, הוא גם חוסך בבניית קונסטרוקציה- שלד במקרים מסוימים ולכן חוסך גם בעלויות של ההקמה.

גדרות ושערים מאלומיניום

אחרי הכניסה של האלומיניום לבתים במסגרות של חלונות ופרופילים חדרו עבודות אלומיניום לבניין גם לתחום של ייצור והתקנת גדרות ושערים מאלומיניום.

אין יותר אלגנטי ויוקרתי מהתקנה של שער אלומיניום שבשל היכולת שלו אפשר לייצר ממנו שער או גדר בכל דוגמה וצורה, אפשר ללכת על גדר עם פרחים או שער חשמלי מאלומיניום או קבוע ובכל מקרה כאשר מדובר באלומיניום יש יכולת גבוהה גם לעצב מהחומר הזה הרבה מאוד דוגמאות הרבה יותר מכל חומר אחר בשוק.

יש היום בשוק כל מיני גדרות מכל מיני סוגים של חומרי גלם ליעודים שונים כמו גדרות ביטחוניות שאמורות לסמן שטח מסוים, או תיחום של שטחי אחסנה, מפעלים ועוד.

יש גדרות לצורך הפרדה שהמטרה שלהן היא לסמן גבול ויש גדרות מסביב למבנים ציבוריים, בריכות, פארקים ועוד.

יש גדרות אלומיניום אשר משלבות רשת וקונסטרוקציה כדי לתחום מגרשי ספורט או מחסנים או גדרות ניידות לצורך אירועים שאפשר להזיז ממקום למקום.

נוסף לכל אלה יש היום הרבה בעלי בתים שלא מוותרים על גדר או שער מאלומיניום ולו רק בשל היתרון הבולט שלהן, שאין צורך לתחזק אותם, בכך הם חוסכים כסף גם לתחזוקה וגם את זמן הטיפול בהם.

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה