פרגולות באשדוד מאלומיניום

סילברגייט פתרונות אלומיניום מספקת פרגולות איכותיות לכל אזור אשדוד והסביבה.

לפרטים נופסים והצעות מחיר, צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

בשנים האחרונות נבנו באשדוד שכונות רבות של בתים צמודי קרקע, ובעיר עם ים אין כמו בריזה ישר מהים לחצר שלך.

אבל בחצר הזו תהיה גם מן הסתם הרבה מאוד שמש ולכן, אין כמעט בעל בית פרטי באשדוד שלא חיפש חברה שמתקינה פרגולות אלומיניום באשדוד וגם הבין מהר מאוד שזה המוצר הכי טוב שהוא צריך לחצר הבית שלו.

בשנים האחרונות חדר חומר הגלם אלומיניום יותר ויותר לחצר הבית ולשימושים חיצוניים כמו חיפויי קיר, מעקים וגם פרגולות בחצר, אשר לעומת ברזל או עץ, הוא בעצם המוצר שיחסית הרבה פחות יקר מהם, והאיכות שלו משתווה לברזל מגולוון.

פרגולת אלומיניום לעומת ברזל למשל לא צריך לתחזק בכלל.

אלומיניום לא מחליד ולא מעלה קורוזיה ולכן לא זקוק לשום תחזוקה, אבל לעומת זאת כאשר אתם קונים פרגולה שעשויה מברזל, אחרי חורף אחד מאוד ייתכן שהיא תאבד מהצבע שלה, ואף תעלה חלודה, במיוחד אם אתם גרים מול הים, מלח וברזל לא הולכים ביחד ולכן מהבחינה הזו הבחירה של רוב בעלי הבתים שגרים קרוב לים כמו למשל באשדוד, היא להזמין פרגולה שעשויה מאלומיניום.

שלל הפרויקטים שלנו באזור אשדוד כוללים התקנת פרגולות אלומיניום בבתים פרטיים, עסקים ומוסדות באזור התעשיה, אזור ונטורה גבעת יונה רובע א', רובע ג', רובע ד', רובע ה', רובע ו', רובע ז', רובע ח', רובע הקריה, רובע ט', רובע י"א, רובע י"ז, קריית פרס, רובע פארק לכיש, רובע המרינה ועוד!

מה זה אלומיניום?

בשנים האחרונות נעשה שימוש רב באלומיניום למטרות אדריכלות, בנייה ועיצוב.

יש היום חיפויי קיר חיצוני מאלומיניום, מעקות, גדרות, שערים וכאמור פרגולה. הסיבה שרבים בוחרים דווקא בפרגולה מאלומיניום, אומר מנהל של חברה העוסקת בהתקנת פרגולות אלומיניום באשדוד, היא בגלל שהחומר הזה אידיאלי לתנאי חוץ.

בעצם שמו הכימי של האלומיניום הוא חמרן, ואכן זוהי מתכת בצבע כסף שאפשר לרקע אותה (מה שלא ניתן לעשות עם פלדה או ברזל).

חמרן נמצא גם בקרום כדור הארץ ומקורו במעמקי האדמה והוא נעשה מחומר ששמו בוקסיט, אשר מהווה מינרל טבעי, חסין בפני חמצון ולכן אם תרכשו פרגולה מאלומיניום, אתם בהחלט יכולים להיות בטוחים שהיא תעבור חורפים רבים ולא תתחמצן.

היום משמש האלומיניום לייצור מוצרים רבים שצריכים לעמוד בפני פגעי מזג האוויר, ולהיות חסינים ועמידים.

משום שהוא קל לכיפוף לכן קל לייצר ממנו כל מיני מוצרים וכמובן שהוא אידיאלי לייצור פרגולות מאלומיניום, יש לו כל כך הרבה יתרונות, שהפכו אותו למבוקש לא רק בקרב בעלי בתים אלא גם בקרב בעלי מקצוע.

יתרונות של פרגולה מאלומיניום

הסיבה שבגללה פרגולות מאלומיניום הפכו לחביבות בעיני הרבה בעלי בתים, זה בגלל שהן פשוט עושות לכולם את החיים קלים.

אם יש מי שמבין את התכונות של החומר הזה אבל מתעקש על פרגולת עץ, אז יש לנו בשורות טובות בשבילו- אפשר לראות היום הרבה מאוד פרגולות אלומיניום באשדוד שנראות כמו עץ, אבל מתחת לציפוי מסתתר אלומיניום.

מדובר רק על ציפוי דמוי עץ, כדי להעניק לפרגולה את המראה הכפרי המבוקש בעיקר בחצר.

על היקף הביקוש לחומר הזה לצורך ייצור מוצרים שונים אפשר להבין מהנתון של האיגוד הבינלאומי לאלומיניום אשר מדווח כי בשנת 2011 הופקו כ-44 מיליון מטר מעוקב.

בוקסיט עצמו, הוא חומר די קל משקל וגמיש ולכן כדי לייצר אלומיניום מערבבים אותו עם מתכות נוספות כמו מגנזיום או אבץ וכך הוא מאמץ תכונות נוספות כמו קשיחות ויכולת לעמוד בעומס בינוני.

הוא יכול לעמוד חורפים רבים בחצר שלכם, ולא יקרה לו כלום. הוא לא יירקב ויישבר כמו עץ, לא תצטרכו לצבוע אותו כל שנה מחדש כמו ברזל, מכיוון שזהו חומר גלם שלא מאבד מהתכונות שלו בשום מזג אוויר.

אם אתם תוהים מדוע האלומיניום תמיד נוצץ ומבריק, גם אחרי הרבה שנים, נאמר שיש לייחס זאת לציפוי הטבעי החיצוני שלו, שכבה בשם אלומינה אשר מבריקה כאשר היא נחשפת לאור.

סוגים של פרגולות אלומיניום

יש כמה וכמה סוגים של פרגולות אלומיניום באשדוד ואפשר לראותן מותקנות בבתים פרטיים רבים.

יש פרגולות אלומיניום חשמליות, פרגולות אלומיניום תלויות ופרגולות אלומיניום רגילות.

אלה הבוחרים בפרגולה חשמלית לחצר שלהם עושים זאת מטעמי נוחות. הם יכולים לסגור אותה כאשר הם רוצים קצת שמש ובריזה, ולפתוח אותה כאשר השמש ממש יוקדת והם מחפשים צל.

יש גם פרגולות תלויות שאינן קבועות באדמה ויש פרגולות רגילות אשר מקימים אותן עם יסודות לתוך האדמה כדי שיחזיקו מעמד.

חשוב לומר כי מבחינת יתרונות אין כמו פרגולות אלומיניום מכל כיוון שלא תבחנו את המוצר הזה, הן מבחינת היופי של המוצר, העיצובים של הפרגולות, העמידות והחוסן.

הן מתאימות לכל חצר ואפשר להזמין אותן בכל מידה ודוגמה.

מאלומיניום לעומת ברזל הרבה יותר קל לעצב דגמים מורכבים ומסובכים של פרגולות.

בכל מסעדה ובית קפה, פרגולה

פרגולה חשמלית, תלויה או רגילה היא לא פריט רק לחצר הבית, מסביר מנהל חברת התקנת פרגולות אלומיניום באשדוד.

גם מסעדות ובתי קפה רבים מתקינים פרגולות מאלומיניום בשטח העסקים שלהם ובעיקר אלה שנמצאים ליד הים.

העובדה שאלומיניום לא מתכופף, לא נשבר ולא מתחמצן הם יתרונות ברורים מול שאר חומרי הגלם בכל מה שקשור לפרגולות לחצר הבית, למסעדה, לבית קפה ולכל מקום אחר שרוצים ליצור בו צל.

ליעוץ ופרטים נוספים ניתן להשאיר את פרטיכם בדף צור קשר או להתקשר אלינו ישירות: 0723945824

שאלות ותשובות בנושא פרגולות באשדוד

כמה עולה פרגולה מאלומיניום?

פרגולה מאלומיניום מחושבת לפי מטר רבוע. המחיר החל מ 700 שח למטר רבוע, תלוי בדגם ובעיצוב. מרכיב נוסף שעלול להשפיע על המחיר הוא רמת הגימור או אביזרים נלווים.

מה היתרונות של פרגולה תלויה מאלומיניום?

לפרגולות מאלומיניום יתרונות רבים, שלושת העיקריים הם: 1. אלומיניום אינו מתכלה, 2. אינו צובר קורוזיה או בלאי ובכך שורד תנאי מזג אויר קשים, 3. אינו דורש תחזוקה רבה או ניקיון.

איך מזמינים פרגולה תלויה מאלומיניום?

באתר סילברגייט ניתן ליצור קשר עם המומחים, לרוב מדובר בתהליך מדידה, תכנון הנדסי ועיצוב, ייצור והתקנה. הפרגולה מיוצרת על פי בקשת הלקוח בהתאמה אישית.

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה