פרגולות אלומיניום לחנייה

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

פרגולות אלומיניום לחנייה נועדו כדי להגן על כלי הרכב שלכם, אשר חלקם עשויים להיות יקרים.

במצב הנוכחי של החניות בבניינים ובתים בארץ, אין חניות מקורות, להבדיל בניינים אשר יש מתחתם בחנייה מקומות למספר כלי רכב ספורים אשר לא מספיקים לכל דיירי הבניין.

אז ירצו בעלי הרכב להתקין חנייה מקורה ועדיף מאלומיניום משום שחומר הגלם הזה מחזיק מעמד שנים רבות ולא דורש שום תחזוקה.

כאשר מתקינים חנייה מקורה, שומרים על הרכב מפני מזג האוויר, אם זה שמש חזק מאוד בקיץ בארץ או לחות וגשם בחורף, וכן הצטברות של אבק.

לשלשת של יונים אשר מכילה גם חומרים תוססים, עלולה לחבל ממש בציפוי של הרכב עד כדי כך שהיא יכולה לחמצן את המתכת "ולאכול" אותה ואז הרכב יזדקק לצבע חדש.

היא אחד הגורמים המרכזיים בפגיעה בציפוי של רכב והחומצה שהיא מכילה מצליחה לפרק את ההגנה שמעניק הצבע, היא עלולה לחדור דרכו ולהרוס אותו.

פרגולות אלומיניום לחנייה

מזג אוויר עלול לפגוע ברכב שלכם!

גם מזג אוויר לח רטוב או כל מי שגר בסמוך לים חייב להתקין פרגולות אלומיניום לחנייה שכן המלח והחול עפים באוויר ועלולים לשרוט את הצבע ולפגוע בו, ההמלצה היא לא רק להתקין חנייה אלא גם לשטוף את הרכב במים גם אחרי שנסעתם אתו לים.

בנוסף לכך, חשיפה של הרכב לשמש הקופחת עלולה לגרום לדהייה של צבע ואז הרכב שלכם יאבד מצבעו המקורי וייראה מוזנח ולכן חנייה מקורה היא הפתרון לבעיה הזו.

כאמור אין חניות מקורות אם לא מתקינים אותן, וכל אדם שמתגורר בבניין מסוים צריך להזמין אותן בעצמו לפי הגודל של הרכב שלו.

הפרגולה הזו תגן על הרכב מפני לשלשת מסוכנת כאמור, אבק, פגיעה של חפצים אם חלילה עלולים ליפול, בעת רוח או סופה או אפילו אם משהו עלול ליפול מהחלון של השכן.

היא תשמור על הרכב שלכם לאורך זמן וכמובן שגם על ערכו ותחסוך לכם בהוצאות שכן, רכב שהציפוי שלו נהרס זקוק לציפוי מחדש וזה עולה לא מעט כסף.

גנבים נרתעים מפרגולות!

נוכחותן של פרגולות אלומיניום לחנייה, מספקות הגנה לרכב וגם עשויות להסתיר אותו מעיניהם של גנבים.

מוטב להשקיע בהתקנת פרגולה מאלומיניום משום שהגנבים גם מבינים שבעלי הרכב משקיעים בשמירה עליו ויחששו לגנוב אותו שמא אולי יש בו מערכת אזעקה ולא ימהרו לפרוץ לרכב שחונה מתחת לפרגולה, משום שהם יכולים לחשוש כאמור שהפרגולה היא לא האמצעי היחידי שמגן על הרכב ואולי יש במקום גם מצלמות נסתרות שעלולות לתעד אותן.

השקעה בפרגולה ובעיקר מאלומיניום היא השקעה שמחזירה את עצמה. אלומיניום הוא חומר עמיד שלא צריך לתחזק ויש לו יתרונות רבים בעיקר מול מתכות אחרות בעיקר בתנאי חוץ, וזאת בדיוק הסיבה שיש מגמה עולה של הזמנת פרגולות אלומיניום לחנייה על פני חומרים אחרים כמו עץ או מתכת.

מארגנים מחסן קטן מתחת לפרגולה

כאשר מתקינים פרגולות אלומיניום לחנייה, יש יתרון נוסף שאפשר ליצור בהקמה של מחסן קטן מתחת לחנייה, בו מאחסנים כלי ניקוי או תיקונים קטנים של הרכב, ועוד אביזרים שאתם זקוקים להם ליד הרכב.

בנוסף רכב שנמצא מתחת לחנייה מגיע למצב שהוא רותח ושלבעליו קשה מאוד להיכנס אליו, לכן כאשר יש מעליו חנייה מקורה זה לא יקרה.

פרגולה מאלומיניום מצטיינת בעמידות גבוהה בכל מזג אוויר בחורף וגם בקיץ, האלומיניום לא מתחמצן ולא מחליד, הוא לא ניזוק בשום צורה לא מחום ולא מקור ולכן הוא החומר האידיאלי היום להתקנת פרגולה מעל לחנייה.

זאת הסיבה שיש היום שימוש רחב מאוד בעולם בחומר האלומיניום גם לפרגולות, שערי בתים, מעקים, גדרות, רהיטי גן, חיפוי חיצוני של קירות בניינים ועוד.

זהו מוצר שגם יחסית לחומרים אחרים הוא הכי זול.

גם יוצרת צל וגם בולמת גשם!

בשנים האחרונות יש מגמה מתרחבת לניצול חומר האלומיניום למטרות בנייה עיצוב ואדריכלות. הסיבה בגללה אנשים רבים בוחרים פרגולות אלומיניום לחנייה היא משום שכאמור זהו חומר מתאים לתנאי חוץ באוויר הפתוח.

האלומיניום הוא יסוד כימי ששמו הכימי הוא חמרן – בוקסיט אבל בני האדם משתמשים בו רק לאחר שמערבבים אותו עם אבץ ומגנזיום אשר מקשיחים אותו משום שביסודו הוא חומר מאוד רך וקל משקל המשמש משום כך בדרך כלל בתעשיית המדע, התעופה, בניית מטוסים אניות ועוד.

זוהי מתכת בצבע כסף אשר נמצאת גם כ-8% במעטפת כדור הארץ ומאוד שמיש היום ברמה העולמית לצרכים שונים.

כאמור כל פרגולה אחרת דורשת טיפול אם מדובר בפרגולה מעץ  או מברזל כבר אחרי חורף או קיץ אחד אפשר לראות בעץ סדקים או ריקבון וטרמיטים וגם פרגולה מברזל מגולוון עלולה להחליד אחרי כמה חורפים מה שלא קורה לפרגולה מאלומיניום.

לפרגולה מאלומיניום יש גם צד מעניין של עיצוב, מתכת זו תמיד מבריקה בגלל הציפוי הטבעי שעליה הנקרא "אלומינה" אשר נוצץ בחשיפה לשמש.

פרגולות אלומיניום לחנייה – שאלות ותשובות

מה המחיר של פרגולות מאלומיניום לחנייה?

פרגולות מאלומיניום בדרך כלל מחושבים לפי מטר מרובע. המחיר נע בין 800-1500 שח למטר רבוע, תלוי בדגם והעיצוב. מרכיבים נוספים המשפיעים על המחיר הם עובי החומר, צורות החיבור (ניטים או ריתוך) ורמת הגימור. בנוסף, יש לקחת בחשבון אביזרים נלווים שעשוים אף הם להשפיע על המחיר הסופי.

מתי מתקינים את הפרגולות?

התקנת פרגולה מגיעה לרוב בסוף שלב גמר הבניה, אך מומלץ לתכנן את הפרטים הקטנים עוד בשלב השלד.

מהו תהליך ההזמנה?

לרוב התהליך יהיה מדידה, תכנון הנדסי ועיצובי, ייצור, צביעה ולבסוף התקנת הפרגולה.

פרגולה מברזל או מעקות אלומיניום מה עדיף?

בניגוד לאלומיניום, ברזל הוא כבד יותר ולכן גם חזק יותר. עם זאת, הודות והאלומיניום קל יותר, הוא נוח לעבודה, גמיש וניתן לעיצוב מרהיב.

איזה סוג פרגולה עדיף תמורת המחיר?

פרגולת אלומיניום נחשב ליוקרתי יותר משום שהיא מעניקה תחושת ביטחון ועמידות לאורך זמן רב. למחפשים פרגולות זולות מומלץ פרגולת מתכת, עץ או פלסטיק.

האם נדרשת תחזוקה מיוחדת?

בניגוד לברזל, האלומיניום חסין מפני תהליכי חימצון. עובדה זו מעניקה לפרגולת אלומיניום סטטוס אמיד במיוחד לאורך שנים ללא תחזוקה מיוחדת.

5/5
צור קשר