פרגולות אלומיניום מעוצבות – המילה האחרונה!

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

תחום העיצוב לבתים כולל היום גם פרגולות אלומיניום מעוצבות, המהוות את המילה האחרונה בתחום עיצוב הגינה וחצר הבית.

אין היום כמעט בית פרטי שאין לו איזה שהיא פרגולה. הקיץ הישראלי הפך את החצר של הבתים הפרטיים לאזור בילוי קבוע במשך שעות ארוכות, הרבה יותר מאשר השהות בבית.

בחוץ יש בריזה, בתוך הבית פועל מזגן ובדרך כלל כולם מעדיפים בריזה טבעית.

אם אתם גרים ליד הים, כל הקיץ תבלו בחצר ולכן שוק המוצרים הכולל פינות ישיבה, נדנדות, ערסלים, הקמת גינה וכמובן גם פרגולה שתגן על היושבים מפני מזג האוויר, היא מוצר חובה היום בכל בית והמועדפת ביותר היא זו העשויה מאלומיניום.

זהו חומר שאיננו מחליד ולא מעלה קורוזיה, עמיד בכל מיני סוגים של מזג אוויר ותמיד נראה כמו חדש הודות לציפוי שלו אשר מבריק בחשיפה לאור.

יש המון סוגים והמון דוגמאות של פרגולה מאלומיניום והיום בעלי בתים שמים לב ברכישת מוצרים לחצר לא רק לפונקציונאליות שלהם אלא גם לעיצוב.

פרגולות אלומיניום מעוצבות

פרגולות אלומיניום קבועות ונפתחות

היצע פרגולות האלומיניום כולל כמה סוגים כמו למשל פרגולה קבועה שעומדת על עמודים תומכים שיוצקים אותם לתוך האדמה או פרגולות שאפשר לפתוח ולסגור, הכל תלוי כמובן במטרה אם זה להכניס קצת שמש לחצר או דווקא בריזה.

מלבד  פרגולות אלומיניום מעוצבות הפך האלומיניום לחומר גלם מוביל גם בסוגים שונים של שערים כולל חשמליים, גדרות מעוצבות ומעקים.

פרגולה מאלומיניום לא דורשת שום תחזוקה וזה היתרון הכי גדול שלה לעומת שאר החומרים מהם עשויות פרגולות.

פרגולה מעץ היא הכי מתאימה לחצר כפרית ומוסיפה לה הרמוניה בעצם השימוש בעץ טבעי, אבל עץ זה לא חומר שמחזיק מעמד שנים רבות ובעלי הבית נדרשים מעת לעת לתחזק את הפרגולה ולחדש אותה אם זה בציפוי של לכה, או בטיפול בריקבון שנוצר מחשיפת הפרגולה לגשם. בסופו של דבר גם העץ הגושני והחזק ביותר עלול לסבול מריקבון.

פרגולה מעץ זקוקה כל שנה לטיפול ולתחזוקה ופרגולה מאלומיניום לא דורשת שום תחזוקה ולכן היא מהווה היום את המילה האחרונה בכל מה שקשור לפרגולות.

פרגולות אלומיניום מעוצבות דמוי עץ

בדרך כלל נוהגים בעלי הבתים לעצב את החצרות בריהוט ואלמנטים כפריים אשר יוצרים מראה כפרי ואותנטי של חצר, ויחד עם גינה בסגנון מסוים אפשר להגדיר את הסגנון של החצר הזו.

החומר הכי טבעי לפרגול בחצר הוא עץ, אבל יש לו כאמור חסרונות בגלל שצריך לתחזק את הפרגולה ולטפל בה אחרי כל עונה, לצבוע אותה ולתקן סדקים או בעיות אחרות.

פרגולה מאלומיניום היא הכי נוחה גם לעיצוב וכאמור עמידה מאוד, אבל מכיוון שאנשים אוהבים את מראה העץ, יש היום פרגולות אלומיניום בציפוי דמוי עץ, כך תופסים שתי ציפורים במכה אחת, גם פרגולה שנראית כמו עץ אבל מתנהגת כמו אלומיניום.

המראה הכפרי של פרגולות אלומיניום מעוצבות כעץ, משתלב עם כל נוף, גינה וחצר ואפשר להשיג אלמנטים נוספים כמו למשל שער אלומיניום דמוי עץ או מעקים שממשיכים את המגמה של נוכחות עץ במראה אבל איכות של אלומיניום מתחת לציפוי.

חשוב לומר כי כאשר מדובר בפרגולה שעשויה מעץ, חובה להתקין מעליה גגון כדי שהיא תחזיק מעמד בסופות, רוחות ובמזג אוויר קיצוני.

פרגולת אלומיניום חשמלית

היצע הפרגולות כולל פרגולות אלומיניום מעוצבות בשלל דגמים מעניינים, גיאומטריים או עם פרחים או בכל דגם אחר שאותו בוחר בעל הבית ויש המבקשים לעצב בעצמם את הפרגולה שלהם.

יש הבוחרים בפרגולה חשמלית הפועלת על מנוע, ויש פרגולות אלומיניום קבועות וגם תלויות.

פרגולות חשמליות אינן זקוקות כאמור לשום תחזוקה וזה היתרון הכי גדול שלהם.

זוהי המגמה של רוב המוצרים החכמים היום, שהם מקלים על חיי בעליהם ומשרתים אותם ולא להיפך.

פרגולה חשמלית יכולה להישאר סגורה או להיפתח לפי הצורך, ולפי מזג האוויר ולהתאים את עצמה למה שקורה כמו שפותחים או סוגרים וילון בסלון כאשר השמש מסנוורת וכאשר היא כבר שוקעת. העובדה שאפשר לשנות את מצב הפרגולה גורם לה להיות דגם מבוקש ופופולרי מאוד בקרב בעלי הבתים.

אפשר לראות שיש מגמה גדלה והולכת של הזמנת פרגולות חשמליות ובאותה מידה אחוז גבוה של הזמנת פרגולות מאלומיניום שעולה היום על הביקוש של פרגולות מברזל.

אלה ממש כמו העץ דורשות טיפול ותחזוקה רבים ואנשים לא רוצים לעשות זאת מחוסר זמן, הם פשוט רוצים פרגולה מאלומיניום שמגנה על היושבים בחצר מפני גשם או שמש ולעולם אינה מתכלה. זוהי תכונתו הבולטת ביותר של האלומיניום.

המגמה הכי בולטת היום בשוק הפרגולות הוא גידול מאסיבי של פרגולות מאלומיניום. חומר זה הוא היחידי מבין כל החומרים הקיימים מהם מיוצרים פרגולות, אשר מגיב היטב לחום או לחלופין לקור ולגשם.

פרגולה מאלומיניום לעולם לא תחליד, היא חזקה מאוד והיא תמיד נראית יפה ומבריקה, הודות לחומר הטבעי שיש באלומיניום אשר מבריק בחשיפה לאור.

מבין כל החומרים הקיימים, ברמה של תחזוקה למשל פרגולה מאלומיניום עדיפה על כולן.

כולם בוחרים באלומיניום לחצר הבית

בעלי בתים רבים מודעים בעת האחרונה יותר ויותר ליתרונות של האלומיניום כחומר גלם לא רק לפרגולות מעוצבות אלא גם לפריטי ריהוט מאלומיניום, שערים, גדרות ומעקים.

האלומיניום לא מאכזב, הוא תמיד ייראה נוצץ ומבריק כמו חדש.

כדי לנקות אותו לא צריך יותר ממטלית עם קצת מים וזהו, ניגוב אחד והחייתם את הברק הנצחי שלו המהבהב למרחקים.

פרגולות מעוצבות מאלומיניום? המלצה שלנו- לכו על זה!

5/5
צור קשר