פרגולות אלומיניום סגורות

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

יש הרבה בתי קפה ומסעדות, אשר יש להן שטח אחורי או קדמי שהם רוצים לנצל אותו כדי להושיב מבקרים, אבל הם חייבים לעשות משהו כדי להקל על מזג האוויר, בין אם מדובר בשמש חזקה, רוח או גשם.

כדי לנצל את המקום הזה בצורה יעילה, אחד הדברים שהם יכולים לעשות זה להקים פרגולות אלומיניום סגורות בבית קפה או במסעדה שלהם ולמנוע שמש או לחלופין גשם.

אפשר לראות את זה רבות כאשר מגיע הקיץ או החורף, מיד רואים בפתחיהם של בתי קפה רבים או בחצרות, הוקמו פרגולות אלומיניום ודי בזה כדי לגרום לאורחים להתיישב מתחתן.

לפרגולות אלומיניום יש תמיד מראה נוצץ ומבריק, בזכות הציפוי הטבעי שיש על החומר אשר מבריק בחשיפה לאור.

פרגולה סגורה מתאימה למקומות אשר יודעים בוודאות כי הם לא יצטרכו לפתוח אותה, והם רוצים להשאיר אותה סגורה.

טבלת מחירים

סוג הפרגולה מחיר יתרונות חסרונות המלצות
פרגולה אלומיניום סגורה 15,000 – 25,000 ש"ח מספקת צל מלא, עמידה במים, ניתן לשליטה מרחוק חסרת אווירה פתוחה, יקרה יותר מומלץ לאזורים בעלי מזג אוויר משתנה או גשום
פרגולה אלומיניום פתוחה 10,000 – 20,000 ש"ח מספקת צל ואווירה פתוחה, עמידה למים במקרה של גשם קל חסרת הגנה מגשם כבד מומלץ לאזורים עם מזג אוויר יציב וחמים
פרגולה עץ 7,000 – 15,000 ש"ח מספקת מראה טבעי ואווירה נעימה דורשת תחזוקה מתמדת, לא עמידה למים מומלץ לאזורים יבשים ובמקרה של יכולת תחזוקה גבוהה
פרגולה פלסטיק 3,000 – 6,000 ש"ח זולה להתקנה, עמידה למים לא חזקה כמו אלומיניום או עץ, מראה פשוט יותר מומלץ לתקציבים נמוכים ולמזג אוויר יציב

* קחו בחשבון: המחירים הם אומדן כללי ועשויים להשתנות.

דוגמאות לפרגולות אלומיניום סגורות שהתקנו

פרגולה סגורה למרפסת הבית

יש בעלי בתים שבהצבת פרגולה סגורה במרפסת שלהם, יכולים לנצל אותה הרבה יותר טוב.

הם יכולים לשבת במרפסת לא בשעות הכי חמות והפרגולה תגן עליהם.

הם יכולים לשבת בה, גם כאשר אין גשם וליהנות מהנוף, משום העובדה שיש פרגולה מאפשרת להתייחס למרפסת הזו כאל עוד חדר ממנו אפשר ליהנות בבית,

לשתות קפה או ליהנות מהנוף הנשקף אליהם והפרגולה המונעת את חדירת השמש או לחלופין גשם זלעפות.

גם אנשים שתולים כביסה במרפסת, מתקינים פרגולה סגורה כדי שהיא תמנע מהרטבת הכבסים שלהם.

פרגולות אלומיניום מאפשרות כאמור ניצול של מרפסות הבית ומגנות על היושבים מתחתיהן.

ומה קורה בחצר?

מגיע הקיץ, אנשים שגרים בבית פרטי עם חצר מגלים, כי בלתי אפשרי לשבת בחצר שלהם, משום  שרוב שעות היום היא מוצפת שמש, והם לא יכולים ליהנות מהחצר, והם לא יכולים לסבול את החום ומחפשים דרכים לברוח ממנו.

פרגולות אלומיניום סגורות הן הפתרון האולטימטיבי לכל בית, אשר בעליו רוצים בשעות מסוימות של היום לשבת בחצר, וזה יכול להיות בבוקר, בצהריים או בערב.

העובדה שיש פרגולה מאפשרת להם לשהות בחצר ולנצל את כל היתרונות שיש בישיבה בחוץ, ליד גינה פורחת, שיחים ועצים ואין כמו הנוף הזה כדי להרגיע את הנפש.

הבחירה של בעלי הבתים הללו תהיה בין פרגולה חשמלית שנפתחת או נסגרת, פרגולה תלויה ופרגולה קבועה שהיא תמיד סגורה.

הם יצטרכו להבין מה הצרכים שלהם ואיזה סוג של פרגולה מתאים להם.

למה דווקא אלומיניום?

אלומיניום הנו המתכת הכי נפוצה אחרי פלדה בביקוש העולמי.

חומר הגלם הזה משמש כבר שנים לצורך בניית פרופילים לחלונות, פיגומים, מחיצות ועוד, ובשנים האחרונות נוספו לו עוד שימושים רבים בגלל התכונות הטבעיות והיתרונות הברורים שיש לו כמו עמידה איתנה בכל מזג אוויר.

משום כך הוא חדר לתחום של חיפוי חיצוני של בניינים, ייצור שערים, מעקות וגדרות וכן לייצור פרגולות אלומיניום סגורות, חשמליות ותלויות הנראות בחצרות רבות של בתים.

בעצם מדובר ביסוד כימי בצבע כסף ששמו בוקסיט, אשר יש לו חשיבות כלכלית ברמה העולמית משום שמשתמשים בו לצורך ייצור אניות, מטוסים ועוד.

יש לו עמידות גבוהה בכל מזג אוויר, והוא יכול לעמוד בעומס בינוני.

התכונה שלו להוליך חום, הפכה אותו גם לחומר הגלם של כלי אוכל ומטבח בכל העולם.

אבל השימוש הנרחב ביותר שלו הוא בשימוש חיצוני כמו בניית פרגולות, משום שהוא לעולם לא מתחמצן כמו ברזל למשל ולא מעלה קורוזיה וחסין וחזק לא פחות.

נראית כמו עץ אבל מאלומיניום

הפיתוח הכי חדשני וחכם המיוחד לייצור פרגולות אלומיניום סגורות, חשמליות ותלויות הוא שהן עשויות מאלומיניום אבל יש להן מראה של עץ.

בדרך כלל הסגנון ששולט בחצרות הבתים מבחינת ריהוט גן ועיצוב הוא העיצוב הכפרי, עץ גושני או אחר אשר משתלב עם כל גינה טבע מסביב.

לכן יש מי שהמראה הנוצץ של אלומיניום, שהוא תמיד מבריק בצבע כסוף לא מדבר אליו כאשר מדובר בפרגולה ולכן יש המזמינים פרגולה מאלומיניום שנראית כמו עץ, אבל בגשם מתנהגת כמו אלומיניום וטוב שכך, משום שאלומיניום וגשם מסתדרים מצוין אבל עץ וגשם לא מסתדרים בכלל.

אנשים שהתקינו פרגולה מעץ בחצר, יודעים לספר כי אכן המראה הכפרי הוא האידיאלי ביותר לחצר אבל הם נדרשים כל שנה לתחזק את הפרגולה ולצבוע אותה, או למרוח אותה בלכה והרבה פעמים למרוח עליה חומר שמרחיק טפילי עץ.

בקיצור פרגולה מעץ היא באמת מוצר יפה אבל דורש תחזוקה וטיפול רבים.

אלומיניום הוא כוכב הסגנון המינימליסטי!

אלומיניום הוא חומר מאוד שמיש בסגנון העיצוב המינימליסטי או ההייטק.

היום הוא מתחבר לסגנון העיצוב המודרני ששולט בבתים בישראל בשנת 2023.

תגידו שלום לסגנון הקלאסי, החום והכבד. עם הקישוטים והפומפוזיות ותגידו ברוך הבא לסגנון המודרני, אלומיניום ברהיטים, במטבח, בחדרים הרטובים.

אלומיניום ועץ שמשתלבים יחד. קווים ישרים נקיים. כל כך מתאים לאלומיניום וכל כך מתאים שבבתים מודרניים כאלה יהיו פרגולות אלומיניום סגורות שיעשו צל על שולחן הזכוכית עם רגלי האלומיניום והכיסאות שלצדו.

ליעוץ ופרטים נוספים פנה אל סילברגייט בנושא, שערים חשמליים מאלומיניוםחיפוי אלומיניוםמעקות מאלומיניום, גדרות אלומיניוםשערי אלומיניום, פרגולת אלומיניום לגינה או ניתן להשאיר את פרטיכם בדף צור קשר או להתקשר אלינו ישירות: 0723945824

שאלות ותשובות בנושא פרגולה אלומיניום סגורה

למי נועד פרגולות אלומיניום סגורות?

לבעלי גינות, מרפסות ולכל אחד שרוצה הגנה מפני השמש על מנת להינות מבילוי עם משפחה או חברים באווירת צל נעימה.

מה היתרונות של פרגולות אלומיניום סגורות?

לפרגולות מאלומיניום יתרונות רבים, שלושת העיקריים הם: 1. אלומיניום אינו מתכלה, 2. אינו צובר קורוזיה או בלאי ובכך שורד תנאי מזג אויר קשים, 3. אינו דורש תחזוקה רבה או ניקיון.

כמה עולה פרגולות אלומיניום סגורות?

פרגולה מאלומיניום מחושבת לפי מטר רבוע. המחיר החל מ 700 למטר רבוע, תלוי בדגם ובעיצוב. מרכיב נוסף שעלול להשפיע על המחיר הוא רמת הגימור או אביזרים נלווים.

5/5
צור קשר