פתרון ההצללה המושלם שהוא פרגולה אולומיניום

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

כל אחד שחוזר הביתה בסיומו של יום עבודה או לימודים מפרך רוצה לשבת קצת בחוץ ולהנות מהאוויר הצח. למעשה, החיים בבית עם מרפסת מאפשרים לנו להנות משהייה מחוץ לבית מבלי שצריך להתארגן או להתלבש כמו ליציאה החוצה. במרפסת אפשר גם לארח חברים או משפחה ולעשות יחד על האש, או אפילו סתם לשבת לפטפט עם בן או בת הזוג. אמנם, למרפסת יש אויב אחד גדול והוא – מזג האוויר. כאשר מזג האוויר בחוץ קר מדי ויורד גשם, או בחודשי הקיץ הארוכים שהשמש קופחת בעוז, המרפסת הופכת להיות חדר מיותר שאין הרבה מה לעשות בו וכמעט ואי אפשר לשהות ולהנות בו.

הפתרון – פרגולות אלומיניום להצללה

הפתרון הטוב ביותר בכדי להפוך את המרפסת למקום שיהיה אפשר להיכנס אליו בכל עונות השנה הוא סגירת חורף למרפסת באמצעות פרגולה שאותה ניתן לפתוח ולסגור לפי הצורך. פרגולה למרפסת מאפשרת הגנה מפני השמש והגשם וגורמת לכך שנוכל גם להניח חפצים ופריטים שונים במרפסת מבלי חשש שהם יינזקו מן הגשם או השמש. ניתן גם לפתוח ולסגור את הפרגולה בצורה חלקית בכדי להשיג את אפקט ההצללה המדויק שאנחנו רוצים. כמו כן, ניתן לרכוש פרגולה חשמלית אשר מאפשרת סגירה ופתיחה לפי הצורך באמצעות שלט רחוק על ידי מנוע חשמלי המאפשר שליטה על כיוונון הפרגולה. 

למה כדאי לבחור דווקא בפרגולות מאלומיניום?

ישנם כמה יתרונות לבחירה בפרגולה עשויה אלומיניום מאשר למשל פרגולה מעץ:

  • עלות ההתקנה של פרגולה מעץ גבוהה יותר מאשר התקנה של פרגולה מאלומיניום בגלל שמדובר על התקנה מורכבת יותר שלוקחת בדרך כלל יותר זמן.
  • פרגולה מעץ דורשת מטבע הדברים הרבה יותר עבודת תחזוקה כמו שמירה ממזיקים וצביעה – לעומת פרגולה מאלומיניום של דורשת תחזוקה כמעט בכלל.
  • פרגולה מאלומיניום תראה בדרך כלל הרבה יותר מודרנית וחדישה ותעניק למרפסת עיצוב חדשני, לעומת פרגולה מעץ שתתאים בעיקר כאשר רוצים להעניק למרפסת מראה כפרי או עתיק יותר. למעשה, ניתן גם להתקין פרגולות אלומיניום דמוי עץ אשר מאפשרות להנות מהיתרונות של פרגולה שעשויה מאלומיניום עם המראה הכפרי של פרגולה מעץ.
  • פרגולה מעץ נשארת כל הזמן כפי שהתקינו אותה ולא ניתן לכוון אותה כמו שאפשר בפרגולה מאלומיניום.

מי מבצע התקנה של פרגולות אלומיניום?

חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית המתמחה בעבודות אלומיניום אשר תבצע את העבודה בצורה מקצועית ותדאג להתקין את הפרגולה בצורה הטובה ביותר. חברה מקצועית תשלח אליכם הביתה אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום אשר יעשו את העבודה בצורה זריזה ויעילה וידאגו שהכול יהיה מותקן כמו שצריך בכדי שלא יהיו תקלות מיותרות בעתיד. גם במקרה של פרגולות אלומיניום, לא תמיד החברה הזולה ביותר היא המשתלמת ביותר, אלא דווקא החברה המקצועית ביותר שתתקין לכם פרגולה איכותית שתחזיק מעמד לאורך שנים רבות. 

סילברגייט פתרונות אלומיניום – החברה המובילה באלומיניום

אם אתם רוצים להיות בטוחים שעשיתם את ההחלטה הנכונה ובחרתם בחברה מקצועית ואמינה שתבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, כדאי שתכירו את חברת סילברגייט פתרונות אלומיניום המבצעת עבודות אלומיניום מכל הסוגים. בין אם אתם מחפשים אנשי מקצוע עבור התקנה של גגון כניסה לבית, פרגולה מאלומיניום למרפסת או לחצר, שערים, גדרות או כל דבר אחר מאלומיניום – אנשי המקצוע שלנו בסילברגייט פתרונות אלומיניום ישמחו לבוא ולבצע את העבודה עם חומרי הגלם הטובים ביותר ובצורה המקצועית ביותר. אז אל תהססו! פנו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם את השירות המקצועי ביותר ואת המחירים האטרקטיביים והמשתלמים ביותר.

דרג
צור קשר