פרגולות דקורטיביות מאלומיניום

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

הישראלים אוהבים עיצוב והם רוצים אותו גם בחצר הבית שלהם. המילה האחרונה היום בתחום הפרגולות היא פרגולות דקורטיביות מאלומיניום, החומר שהכי מנצח כל מזג אוויר, לא מחליד, לא מעלה קורוזיה ואין שום צורך לתחזק אותו.

קשיח במידה, קל לעיבוד ואפשר לייצר ממנו דגמים רבים של פרגולות בכל צורה ודגם וגודל, וגם חשמליות, תלויות וקבועות הכל בהתאמה אישית.

יש ביקוש גבוה לפרגולות הללו בכל חצר של בית אבל לא רק בתים כי אם גם בחצרות של מסעדות, מרפסות של מסעדות אשר נערכים בהן אירועים, גני אירועים או בתי קפה שרוצים ליצור קירוי מעל ראשיהם של האורחים כדי למנוע את הסנוור בשמש ואת הגשם בחורף.

הפרגולות הללו יכולות להיות בדגמים גיאומטריים, דגמי פרחים, ריבועים, מרובעים או מלבניים גם להיות בתוך מסגרת בטון או קבועות לתוך האדמה, כל אחד והעדפותיו הוא.

פרגולות דקורטיביות מאלומיניום

משקיעים בחצר- משקיעים בפרגולה

כאשר מייצרים מוצרים לחצר הבית בדרך כלל חושבים על התאמה למזג האוויר, לא במקרה מזריקים חומר מגן קרינה אולטרה סגולית מהשמש לתוך רהיטי ראטן שכן אלה בשהות ממושכת בשמש, עלולים לדהות ואף להיסדק מיובש.

לכן נבחר האלומיניום כחומר הגלם האולטימטיבי לייצור רהיטי חצר, חיפויי קיר לבניינים, שערים, מעקות, גדרות, דלתות ועכשיו אנשים רוצים גם פרגולות אלומיניום דקורטיביות מאלומיניום כי יש התייחסות רבה לתחום של עיצוב החצר החל מהקמת גינות מעניינות ומיוחדות, בניית פאטיו, התקנת מזרקה, סלעים וטיפוח החצר באותה תשומת לב כמו שמטפחים ומשקיעים בחדר האורחים.

בהתחשב בזה שהקיץ הישראלי הוא חם מאוד, יש לבעלי הבתים הפרטיים עם החצרות וגם בריכות שחיה, נטייה טבעית ואף מוצדקת "לגור בחצר", הם הופכים אותה למקום בו הם מארחים את חבריהם, עורכים את הארוחות המשפחתיות ואף יש המתקינים מטבח בחצר הבית כדי שיוכל לשרת את אירועיהם בחצר.

הצבת פרגולה דקורטיבית היא רק עניין אחד מעיצוב כולל של חצר אשר צריכה להיות אטרקטיבית ומזמינה ויש המעצבים אותה בדגם שהם אוהבים ומעדיפים.

בכל בית קפה- פרגולות דקורטיביות מאלומיניום

בית קפה מתפרנס מכמות האורחים שיכולים לשבת בו, ולכן יש שבונים גם על הצבת שולחנות וכיסאות בחצר גדולה ואילו מבנה בית הקפה עצמו, גם אם הוא קטן מאוד, עדיין בית הקפה יכול להכיל הרבה מוזמנים אם לא בתוכו אז בחצר שלו.

תשומת לב מיוחדת מוקדשת לטיפוח החצר הזו, החל מריצוף או לחלופין התקנת צמחיה ועד הצבת פרגולות דקורטיביות מאלומיניום אשר המטרה שלהן היא לאפשר את הישיבה בנוחות בחצר.

בארץ. גם בחורף וגם בקיץ אנשים יושבים בבתי קפה, משום שאלה דואגים להתאים את עצמם למזג האוויר.

פרגולה מעל הראש שתמנע חדירה של שמש וקרינה אולטרה סגולית היא תנאי לישיבה בחצר, ובחורף אותה פרגולה הופכת "למטריה" הגדולה מעל ראשיהם של היושבים ומונעת מהם להירטב וכך הם יכולים להמשיך ולשבת בחצר של בית הקפה.

לפיכך הם דואגים שהפרגולה הזו תהיה מעוצבת לטעמם או שתתאים לסגנון העיצוב הכללי של בית הקפה. הן מבחינת הדגם שלה והן מבחינת מה שהיא משדרת.

ייתכן כי יחליטו שהם רוצים פרגולה דקורטיבית תלויה או חשמלית או קבועה ובכל מקרה היא צריכה להיות מאוד דקורטיבית.

פרגולה חשמלית- הכי נוח

עד שהחלו לייצר פרגולה חשמלית חדרו לכל בית תריסים חשמליים, חלונות, דלתות על חשמל ועוד. פרגולות דקורטיביות מאלומיניום הפועלות באמצעות מנוע חשמלי מבוקשות מאוד ובעיקר בבתים ובחצרות של גני אירועים או מסעדות שכן בלחיצת כפתור אפשר לפתוח ולסגור את הפרגולה בהתאם למזג האוויר.

עונות המעבר בישראל כידוע מאוד הפכפכות, בבוקר יכול להיות גשום ואילו פתאום בצהריים תצוץ השמש ולא תמיד צריך שהפרגולה תהיה פתוחה או סגורה.

פרגולה חשמלית נפתחת ונסגרת בלחיצת כפתור ומתאימה את עצמה לכל שינוי במזג האוויר.

אפשר לסגור אותה כאשר השמש חזקה מאוד ולפתוח אותה בערב כדי לקבל קצת בריזה, הכל תלוי במזג האוויר ובצרכים שלכם והכל תלוי בכך שיש או אין להם פרגולה חשמלית.

סוגי פרגולות מאלומיניום

פרגולות דקורטיביות מאלומיניום מהוות בחירה נכונה מהרבה מאוד בחינות, ולא רק משום שהאלומיניום לא מחליד ולא מעלה קורוזיה ונראה תמיד מבריק וחדש אלא גם בגלל שאפשר לייצר ממנו ולעבד אותו בקלות למגוון רחב של דגמים.

אם יוצא לכם להסתובב בשכונות של בנייה כפרית בוודאי תשימו לב כי יש כל מיני סוגים של פרגולות, יש אותן תלויות חשמליות נפתחות ונסגרות, יש פרגולות אשר מתקינים בתוך מסגרת בטון ואפשר אפילו לשלוט בפתיחה וסגירה רק של חלקים מסוימים.

יש פרגולות קבועות אותן מתקינים באמצעות תמיכה של עמודים לתוך האדמה ויש פרגולות מאלומיניום עם ציפוי דמוי עץ, כי זה המראה שאנשים אוהבים בחצר הבית שלהם.

יש העדפה היום העדפה ברורה לפרגולות אלומיניום ויש העדפה ברורה לדגם של ציפוי העץ, זה הכי מתאים לגינה, לעצים, לחצר, לשמיים, זה הכי מתאים לטבע וזה מאלומיניום.

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה