פרגולות כניסה לבית

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

מגוון הדלתות הייחודיות המיוצר היום לכניסת הבית, דורש פרגולות כניסה לבית שיגנו על הכניסה מגשם, שמש ועוד, כדי למנוע דהיית צבע, קילוף הדלת, רטיבות יתר ועוד.

הפרגולות הכי מבוקשות היום עשויות מאלומיניום ולא בכדי, זהו חומר אידיאלי ששומר על המסה והחוזק וכן המראה שלו בתנאי חוץ, לא מעלה קורוזיה ולא מחליד ותמיד נראה כאילו יצא מהניילון.

פרגולות כניסה לבית אפשר להזמין בכל מידה וגודל ועיצוב, היום בעלי בתים פרטיים שמים לב גם לעיצוב כניסת הבית וזה כמובן מתחיל גם מבחירת דלת הכניסה היפה והמעוצבת, וממשיך גם לפרגולה אותה יזמינו, לגדר, לשער ועוד.

תוחלת החיים של הפרגולה הוא שנים ארוכות, לעומת פרגולה מעץ או מברזל אשר דורשות גם תחזוקה שוטפת רצופה כדי לשמור על המראה האסתטי שלהן ולמנוע מהן בלאי.

פרגולת ברזל עלולה כמו כמו מוצר ברזל לאבד את הגילוון שלה במשך הזמן ואילו זו מהעץ, אחרי כמה חורפים כבר עלולה לקבל לחות רבה מדי, להתנפח, להיסדק ואף להיות מסוכנת.

כאשר מתקינים פרגולת עץ בחצר הבית, חובה להתקין מעליה גגון כדי למנוע ממנה לספוג את כמות הגשמים היורדת שעלולים לגרום לה להישבר ולקרוס ולכן הפרגולה שהכי מתאימה לכניסה היא מאלומיניום.

פרגולות כניסה לבית

פרגולת כניסה לפנטהאוז

בדרך כלל למי שיש פנטהאוז יש יציאה לגג ולפיכך, הוא יזדקק גם לפרגולה לדלת המובילה אותו לשם שברוב המקרים היא חשופה לגשם ולשמש.

פרגולות כניסה לבית מוצבות היום מעל כל דלת כניסה, כאמור מונעות את החיכוך ביניהן לבין גשמים עזים ומאידך גם מגנים על חדירת גשמים לתוך הבית. הם פשוט נעצרים בגלל הפרגולה.

בעלי בתים פרטיים מקפידים לבחור היום דלתות כניסה מעוצבות ויפות, וכן שמים לב לפרגולה שהם קונים אשר מותקנת מעל הדלת, ויש פרגולות כניסה לבית מאלומיניום במגוון רחב של דגמים החל מתלויות וכאלה בקבועות הנתמכות על ידי עמודים לתוך הקרקע.

יש חשיבות רבה להתקנה הנכונה של הפרגולה, לעמידות ולחוסן שלה, אלומיניום איכותי יכול לעמוד גם בעומסים בינוניים וגם אם יורד מבול עז, לא יקרה לפרגולה שום דבר.

תוכלו לעצב את הפרגולה שלכם בעצמכם, ותוכלו גם לראות דוגמאות אצל חברות, אשר יתנו לכם השראה למראה הפרגולה מעל דלת הכניסה אשר מחליפה היום את המרקיזה שהייתה נתלית עד היום מעל כל דלת כניסה גם לבית וגם במקומות אחרים.

פרגולות כניסה לבית קפה

כל בעל בית קפה צריך לשמור על נוחות האורחים, וזה כולל את זה שיהיו פרגולות כניסה לבית קפה כדי למנוע מהאורחים הנכנסים גשם או במקרה אחר, למנוע מהם את השמש שעלולה לחדור פנימה ואף להפריע ליושבים בפנים.

בכל בית קפה חובה להציב פרגולה מעל הכניסה והבחירה בפרגולת אלומיניום היא הכי נכונה מכל הבחינות, משום שמדובר במוצר מאוד אסתטי שנראה תמיד נקי ויפה, משום שאלומיניום מספיק חזק כדי להחזיק פרגולה ומשום שהוא לעולם לא יחליד או יעלה קורוזיה ולכן תמיד יראה כאילו הוא חדש.

בנוסף הוא לא דורש שום תחזוקה וזה בונוס גדול ולכן פרגולה מאלומיניום מבוקשת בקרב בעלי בתים רבים וגם בקרב בעלי בתי קפה או מסעדות אשר לא רוצים לטרוח כדי לתחזק את הפרגולה אם למשל היא מברזל או מעץ ודורשת תחזוקה שוטפת.

אפשר להזמין פרגולה עם שם או סמל ולוגו של המקום, מכיוון שאלומיניום הוא חומר שמאוד קל לעבד ולכן אפשר לייצר ממנו כל דגם העולה על דעתכם.

אלומיניום זו הבחירה הנכונה !

הידעתם כי אחרי פלדה אלומיניום הוא המתכת הכי נפוצה בתעשיית הבנייה, וככזו היא תופסת תאוצה ומייצרים ממנה היום הרבה מוצרים לחצרות בתים כמו למשל פרגולות כניסה לבית.

אם עד לאחרונה השתמשו בה רק לצורך פרופילים של חלונות או רהיטי חצר, היום משתמשים בה גם לחיפוי בניינים, ליצירת דלתות, מעקות, שערים ועוד ופרגולה מאלומיניום מככבת ברשימת המוצרים הכי מבוקשים היום בארץ.

מדובר בכלל ביסוד כימי בשם בוקסיט, מאוד קל משקל ועמיד בעומסים בינויים ויש לו חשיבות כלכלית גדולה בעולם שכן הוא משמש לייצור רב בעולם התעופה ועוד.

ואם שאלתם את עצמכם מדוע הוא מבריק, דעו כי יש לו שכבה בשם אלומינה אשר בחשיפה שלה לאור היא מבריקה ולכן האלומיניום מבריק.

השימוש באלומיניום היום הוא רב ומשמש גם לייצור פסי רכבת,מטוסים ואפילו טילים ובשנים האחרונות חדר כחומר גלם נוכח מאוד בחיפוי קירות לבניינים, מדובר על משטחי אלומיניום המשמשים רק לכך.

אין עמיד כמו אלומיניום!

הבחירה באלומיניום נובעת מהתכונות הטבעיות שלו כמו החוזק והיציבות שלו, המראה המבריק שלו והעובדה שהוא לא יתחמצן גם ליד הים, הוא עלול למנוע השפעות של קרניים אולטרה סגוליות ויש לו תוחלת חיים ארוכה והוא אידיאלי לצורך התקנת פרגולות כניסה לבית.

בכל מוצרי האלומיניום לרבות פרגולות כניסה לבית יש משהו מאוד אסתטי גם במראה וגם במוצר המוגמר, זהו חומר השייך לסגנון העיצוב המינימליסטי המודרני היום ולכן יש לו חלק גדול היום בעיצוב פנים.

שאלות ותשובות בנושא פרגולה לכניסה לבית

מה המחיר של פרגולות מאלומיניום?

פרגולות מאלומיניום בדרך כלל מחושבים לפי מטר מרובע. המחיר נע בין 800-1500 שח למטר רבוע, תלוי בדגם והעיצוב. מרכיבים נוספים המשפיעים על המחיר הם עובי החומר, צורות החיבור (ניטים או ריתוך) ורמת הגימור. בנוסף, יש לקחת בחשבון אביזרים נלווים שעשוים אף הם להשפיע על המחיר הסופי.

מתי מתקינים את הפרגולות?

התקנת פרגולה מגיעה לרוב בסוף שלב גמר הבניה, אך מומלץ לתכנן את הפרטים הקטנים עוד בשלב השלד.

מהו תהליך ההזמנה?

לרוב התהליך יהיה מדידה, תכנון הנדסי ועיצובי, ייצור, צביעה ולבסוף התקנת הפרגולה.

פרגולה מברזל או מעקות אלומיניום מה עדיף?

בניגוד לאלומיניום, ברזל הוא כבד יותר ולכן גם חזק יותר. עם זאת, הודות והאלומיניום קל יותר, הוא נוח לעבודה, גמיש וניתן לעיצוב מרהיב.

איזה סוג פרגולה עדיף תמורת המחיר?

פרגולת אלומיניום נחשב ליוקרתי יותר משום שהיא מעניקה תחושת ביטחון ועמידות לאורך זמן רב. למחפשים פרגולות זולות מומלץ פרגולת מתכת, עץ או פלסטיק.

האם נדרשת תחזוקה מיוחדת?

בניגוד לברזל, האלומיניום חסין מפני תהליכי חימצון. עובדה זו מעניקה לפרגולת אלומיניום סטטוס אמיד במיוחד לאורך שנים ללא תחזוקה מיוחדת.

4.5/5
צור קשר