פרגולות לבית מאלומיניום – על איכות לא מתפשרים

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

בהרבה בתי פרטיים ודירות גן בישובים כפריים ברחבי הארץ בצפון וגם בדרום, אפשר לראות כמה אנשים משקיעים בטיפוח החצרות שלהם.

בין אם מדובר בהקמת גינה פורחת, עיצוב עם אבני מדרך, ועד עיצוב פטיו עם צמחים מטפסים וכמובן ריהוט גן וגם פרגולות לבית, אלה שבזכותן יכולה משפחה שיש לה בית פרטי, לשבת בחצר וליהנות בלי לחטוף מכת שמש.

תפקידה המרכזי של כל פרגולה הוא ליצור קירוי והצללה ולהגן על היושבים בחצר מפני השמש הקופחת.

אומנם תפקידה של הפרגולה הוא פונקציונאלי אבל הישראלים היום מודעים מאוד לנושא של עיצוב גם בתוך הבית וגם מחוצה לו, והם אוהבים לרכוש פריטים שימושיים אבל מעוצבים.

זו הסיבה שבהרבה בתים יש פרגולות עץ. זה נראה הכי טבעי בעולם שבחצר, הנושקת למרחב הנוף הפתוח ולגינת הבית, ייעשה שימוש בחומר טבעי כמו עץ.

אלה הן פרגולות מאסיביות ויפות מאוד בעלי ניחוח כפרי, שכאשר יושבים מתחתן, אפשר לדמיין כי אפילו יושבים בטוסקנה אם רוצים. הכל פתוח הבריזה עלך הפנים והשמש לא קופחת על הראש כי הפרגולה מגנה ומצלילה את האזור.

התקנת פרגולות אלומיניום לבית

פרגולות מברזל יתרונות וחסרונות

פרגולות מברזל הן בעצם הפרגולות הראשונות שעשו בארץ לחצרות הבתים. הן מוצר שיש לו חוזק הנדסי משמעותי העולה על כל פרופיל אחר.

הן מחזיקות מעמד שנים רבות הודות לגילוון של הברזל אשר מקנה לו עמידות בכל מזג אוויר. הן מאוד מאסיביות וכבדות, וזה יכול להיות מצד אחד יתרון ובמקומות מסוימים חיסרון.

פרגולות לבית מברזל נעשות היום בעיצובים שונים ומשקפות את החדשנות בתחום הפרגולות. יש להן מראה ייצוגי בכל חצר או גינה והן יוצרות צל קריר ונעים ביום של שמש ומחסה מפני הגשם.

כאשר הן עשויות מברזל הן מסוגלות למנוע גם חדירה של טיפות גשם ויש להן יכולת הצללה ואטימות גדולים.

היום הן עדיין מבוקשות מאוד ובעיקר במקומות כמו חצרות של בתי קפה אולמות ועוד. הן עמידות בפני רטיבות, רוח וכמובן שמש.

פרגולות מעץ יתרונות וחסרונות

פרגולות לבית מאלומיניום כוללות גם פרגולות עץ מרשימות מאוד. בדרך כלל כאשר מעצבים את חצר הבית, עושים שימוש בחומרים טבעיים שיש בחצר כמו עץ שמהווה המשך ישיר לחומרים שגם כך קיימים בחצר כמו הטבע הירוק, גינה, גדר חיה ועוד.

פרגולה מעץ משדרת עיצוב כפרי גושני ובדרך כלל חייבים לייצר אותה מעץ מלא שכן הוא היחידי שיכול להיות מספיק מאסיבי מול רוחות וגשם.

קורות העץ שמרכיבות את הפרגולה חייבות לעבור טיפול מיוחד נגד טרמיטים הנמשכים אל עץ רטוב. חשוב לומר כי פרגולה מעץ היא בין היפות הקיימות אבל היא פחות עמידה וחסינה מפרגולה מאלומיניום למשל.

יש לה בעיקר יתרונות בסגנון ובעיצוב אבל בסופו של דבר היא לא יכולה להחזיק מעמד שנים רבים בתנאי חוץ ולכן מדי כמה שנים יש צורך להחליף אותה באחרת.

בנוסף צריך לטפל בה כל הזמן ולמרוח אותה בלכה. לבדוק את היציבות שלה ולחזק מסמרים.

פרגולות לבית מאלומיניום – יתרונות

בשנים האחרונות הפך אלומיניום לחומר חוץ מבוקש מאוד אם זה בתחום של חיפויי קיר מאלומיניום ועד התקנת פרגולות לבית מאלומיניום בחצר.

מזה שנים שהחומר הזה חודר כחומר אידיאלי המחזיק מעמד בכל מזג אוויר בדמותם של מערכות ישיבה לחצר הבית ועוד.

היה זה רק עניין של זמן עד שינצלו את יתרונותיו הטובים כדי לייצר פרגולות. האדריכלות המודרנית מחפשת ככר שנים חומרי גלם חדשים והוא מועדף בנישות שונות הדורשות עמידות של חומרים בכל מיני תנאי חוץ.

מלבד זאת הוא חומר מאוד אסתטי ואלגנטי. נראה תמיד מאוד יפה, לא דוהה ולא מעלה קורוזיה ואלה הם היתרונות הכי גדולים שלו.

בנוסף הוא חומר קשיח אבל קל לעיצוב ולכן משמש היום לייצור של פרגולות אלומיניום בכל דגם העולה על הדעת הוא ניתן לריקוע בקלות ומשמש לעיצובים גם של שערים לבית מעקות ועוד.

מדוע פרגולה לבית מאלומיניום?

שמו העברי של חומר האלומיניום הוא חמרן. מדובר על מתכת בצבע כסף בניגוד לברזל ניתן גם לרקע אותה. הוא מופר מבוקסיט שזהו מינרל טבעי אשר לראשונה התגלה בפרובאנס בשנת 1832.

האלומיניום חסין בפני חמצון עמיד וצפוף וקל משקל. הוא נמצא בכ-8% בקרום כדור הארץ ויש לו חשיבות כלכלית גבוהה בתעשיות כמו תעופה ,בניית אניות ועוד.

הוא אחד מהמתכות הכי מבוקשות בעולם ולא רק לצורך ייצור פרגולות לבית . עפ"י נתוני האיגוד הבינלאומי לאלומיניום בשנת 2011 הופקו כ-44 מיליון מטר מעוקב של אלומיניום.

כאשר משלבים בו סגסוגות נוספות כמו מגנזיום או אבץ, הוא מסגל לעצמו יתרונות נוספים המסוגלים לעמוד בעומסים.

מעבר לחסינות החומר אשר גרמה לביקוש גבוה של פרגולות מאלומיניום יש לחומר הזה יתרונות נוספים. פרגולה מאלומיניום לא דורשת שום תחזוקה.

הפרגולה תמיד נראית יפה, הברק לא דוהה והיא ממש כמו חדשה .זהו חומר השומר על התכונות שלו בכל מזג אוויר ומכאן יתרונותיו למוצרי חוץ.

ליעוץ ופרטים נוספים פנו אלינו בפתרונות ל: שערים חשמליים מאלומיניוםגדרות אלומיניוםחיפוי אלומיניוםמעקות מאלומיניוםשערי אלומיניום ניתן גם להשאיר את פרטיכם בדף צור קשר או להתקשר אלינו ישירות: 0723945824

עשוי לעניין אותך גם: פרגולת אלומיניום תלויה, פרגולת אלומיניום לגינה

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה