פרגולות מיוחדות מאלומיניום

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

כאשר אומרים פרגולות מיוחדות מתכוונים לאותן פרגולות אלומיניום ההולכות וכובשות היום כל חצר בכל בית, בית קפה, מסעדה, אולם אירועים ועוד.

אין כמו מראהו של האלומיניום לבהוק ולנצנץ הן בחורף והן בקיץ, ולכן יתרונו זה הפך את חומר הגלם הזה לעדיף מבחינות רבות ולא רק בשל חוסנו אלא משום מראהו האלגנטי המתאים לבית ולמקומות בהם מתארחים אנשים.

קחו למשל מסעדה אשר מעוניינת גם לארח סועדים בחצרה, אבל זו חשופה לכל רוח או שמש, תלויה בעונה ויש צורך להציב מעליה פרגולה כדי לבלום את מזג האוויר הסוער או את השמש היוקדת כדי להגן על האורחים.

באין פרגולה כזו, לא תוכל המסעדה או לחלופין בית קפה כלשהו לנצל את השטח של החצר כדי להושיב עוד סועדים ואיל פרגולה פותרת את הבעיה כאשר בעצם נוכחותה.

היא מאפשרת לאורחים לשבת ללא כל בעיה וליהנות במקום מבלי לחשוש שירד עליהם מבול או חלילה יחטפו מכת שמש.

פרגולות מיוחדות – ברזל, עץ ואלומיניום

פרגולות מיוחדות כוללות שלושה סוגים של חומרי גלם מהם בדרך כלל מייצרים פרגולות.

ברזל הוא החומר שעד לא מזמן היה נפוץ מאוד, אבל יש לו חסרונות רבים לעומת פרגולות מאלומיניום ורבים היום עוברים לפרגולות אלה.

פרגולות ברזל עשויות מברזל מגולוון שעובר תהליך כימי, בו מצופה הברזל באבץ חמצני כדי למנוע חלודה.

זה נעשה באמצעות טבילה חמה או קרה (יש גם גלוון קר) והתהליך הזה מעניק למתכת גימור אסתטי וחלק בעובי של 15 מיקרון ושומר על הברזל ומונע ממנו להחליד או להתחמצן.

אולם במשך הזמן השכבה החיצונית מתקלפת והגלוון כבר חסר, והפרגולה היפה שהקמתם בכסף רב מהברזל כבר חלודה ונראית מוזנחת ולכן זה החיסרון הכי גדול של פרגולה מברזל.

במצב כזה אפשר או לתקן את הבעיה ולהעביר את הפרגולה גלוון נוסף, או להחליף אותה.

אבל בעוד שאנשים שיש להם בחצר פרגולה חושבים מה לעשות, חדרו כבר חומרים חדשים לעולם הפרגולות כמו אלומיניום, אשר הצליחו לדחוק מבחינת היתרונות שלהם את כל הפרגולות הצידה.

פרגולה מחומר אציל – אלומיניום

אין ספק כי פרגולות מיוחדות מאלומיניום מביאות עמן את היתרונות שלא קיימים לא בפרגולות מעץ ולא בפרגולות מברזל וזה קשור כמובן לחומר הגלם.

אלומיניום הוא יסוד כימי אשר נכרה מעמקי האדמה ושמו בוקסיט, זוהי מתכת אצילה אשר לא מתחמצת לעולם.

במקור היא קלה וגמישה מאוד אבל בתוספת של חומרים כמו מגנזיום ואבץ, מצליחים להקנות לה את היציבות והנוקשות שהיא צריכה עד כדי כך שהיא מסוגלת לעמוד גם בעומסים בינוניים.

בגלל שהאלומיניום כל כך קל ונוח לעיבוד, מייצרים ממנו היום לא רק פרגולות אלא גם מוצרים נוספים שנמצאים בחצר הבית או בחוץ כמו מעקים, חיפויי בניינים באלומיניום, שערים, גדרות ודלתות.

פרגולה כזו יכולה להיות תלויה, חשמלית או קבועה שמותקנת באמצעות תמיכה לתוך האדמה.

אם יש לכם פרגולה מאלומיניום, אתם יכולים להיות שקטים בקשר לחלודה או חמצון. היא יכולה לעמוד שנים בחצר ולא יקרה לה כלום.

בנוסף היא עולה פחות מברזל.

מי שאוהב את מראה העץ בחצר, יכול להזמין פרגולות מיוחדות מאלומיניום שיש להן ציפוי עץ, הן מהוות את המילה האחרונה בתחום ייצור פרגולות מאלומיניום במראה טבעי.

לוחצים על כפתור והפרגולה נוסעת

החשמל הגיע גם לפרגולות, ואם עד היום היו לכם רק תריסים או חלונות חשמליים, עכשיו יש לכם גם פרגולה חשמלית מאלומיניום שנפתחת או נסגרת בלחיצת כפתור, אין קל ונוח מזה.

פרגולה חשמלית מאלומיניום היא חלק מנישה של פרגולות מיוחדות, אשר הייצור שלהן נובע מהביקוש בשטח ופרגולה קבועה לא תמיד נוחה לבעלי הבית מהסיבות שלהלן.

תארו לעצמכם שאתם יושבים עכשיו ביום חם בקיץ בחצר שלכם בפינת ישיבה, מתחת לפרגולה סגורה, שכל היום הגנה עליכם מפני השמש, אבל מה קורה בערב.

האם עכשיו כדי לחוש קצת בריזה תצטרכו להזיז את כל החצר מחוץ לפרגולה?

האמת שזה בדיוק מה שהולך לקרות לכם, משום שבצהריים הייתם צריכים פרגולה סגורה אבל בערב אתם רוצים פרגולה פתוחה, ואם היא פרגולה לא חשמלית אתם תצטרכו לזוז עם הכיסאות והשולחן שלכם מחוץ לפרגולה.

אבל אם יש לכם פרגולה חשמלית, כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על כפתור ולפתוח ולסגור אותה מתי שאתם מחליטים וליהנות גם מהגנה מושלמת וגם מבריזה נהדרת בערב.

סוגים של פרגולות מיוחדות

כל מי שזקוק לפרגולה חייב להכיר את הסוגים השונים של פרגולות מיוחדות לחצר הבית או למרפסת.

יש פרגולה אשר מותקנת על הקיר ויוצאת ממנו, ונתמכת בדרך כלל על ידי שני מוטות קדמיים, בהמשך יש פרגולות אשר נתמכות על ידי הקיר ואין להם עמודים ויש פרגולות על עמודים בלבד.

כל פרגולה והמשקל שהיא יכולה לשאת, גודלה והמטרה שלה, המידה שלה נקבעת על פי רוחב הפרגולה והעומק שלה והיום אפשר להזמין כל פרגולה גם במידות לא סטנדרטיות וחריגות.

תוכלו להזמין אותה בצבע מסוים, עם חיישני גשם או רוח ותוספות כמו תאורה ועוד.

ליעוץ ופרטים נוספים פנו אלינו בפתרונות ל: שערים חשמליים מאלומיניוםגדרות אלומיניוםחיפוי אלומיניוםמעקות מאלומיניוםשערי אלומיניום

ניתן גם להשאיר את פרטיכם בדף צור קשר או להתקשר אלינו ישירות: 0723945824

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה