פרופיל אלומיניום דמוי עץ

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

המראה הכפרי שחגג בשנות השבעים בכל בית, כהמשך טבעי לתופעת ילדי הפרחים עושה קאמבק גדול הן ברהיטים במראה כפרי מעץ, חיפויי עץ על הקירות וגם פרופיל אלומיניום דמוי עץ ממנו אפשר לעשות גדרות, חלונות כמובן ועוד.

הרעיון לייצר מוצרים דמוי עץ, החל בעצם מדלתות ואפשר לומר שאף מדלתות הפלדה הראשונות ששווקו בארץ נובע מכך שאנשים הספונים בבתיהם, בדרך כלל רוצים להכניס את הטבע אליהם הביתה פנימה וזה בא לידי ביטוי בייצור מוצרים מעץ או מחומרים אחרים ולצפות אותם בציפוי דמוי עץ משום שזהו העדפה ברורה.

מראה העץ שייך לעיצוב הכפרי, זה שעושה שימוש בחומרי הגלם מהסביבה הטבעית כמו כץ כמובן, זכוכית, ברזל אבן טבעית ועוד.

היום אפשר להשיג פרופילים לחלונות שעשויים מאלומיניום ועליהם ציפוי דמוי עץ המעניק סגנון טבעי לכל בית.

היתרון של פרופילים אלה על פני אלה שעשויים באמת מעץ, היא העמידות שלהם לאורך שנים כיוון שלעץ יש תוחלת חיים מוגבלת, משום שהוא רגיש ללחות, עלול למשוך אליו טרמיטים וכאשר מדובר

במסגרות לחלונות או חיפויי קיר הוא עלול להירקב במשך הזמן, אין ספק כי פרופילים מאלומיניום אלה שיש להם מראה חיצוני של עץ תופסים כמה ציפורים במכה אחת.

פרופיל אלומיניום דמוי עץ

גם פרגולות, מעקים וגדרות מאלומיניום דמוי עץ

המשיכה אל המראה של העץ הטבעי הולידה תעשיה שלמה סביב מוצרי אלומיניום דמוי עץ ביניהם אפשר למנות פרופיל אלומיניום דמוי עץ לחלונות אשר בדרך כלל בגלל שהם פונים החוצה, הם חשופים בפני פגעי מזג האוויר.

זו הסיבה המרכזית שבגללה ייצרו עד היום פרופילים מאלומיניום לחלונות, זהו החומר היחידי מבין כל המתכות שאינו מתחמצן ואינו מעלה קורוזיה ושומר על המראה שלו והחוזק שלו לאורך זמן.

פרופילים אלה עשויים מאלומיניום ששמו הכימי הוא בוקסיט, ואשר לאחר שכורים אותו מעמקי האדמה מערבבים אותו עם מגנזיום ואבץ כדי להעניק לו חוזק ומאסיביות שיעמדו בתנאי החוץ.

כך אפשר ליהנות מפרגולות מאלומיניום, שערים, מעקים, דלתות ועוד.

המראה הכפרי מנצח כאשר מתחתיו מתקיים חומר גלם אשר מחזיק מעמד שנים רבות.

פרופילים בגווני עץ שונים

יש כל מיני סוגי עצים בעולם שלכל אחד מהם יש את הגוון והטקסטורה המיוחדת שלו, המרקמים שהעניק לו הטבע "העיניים" המיוחדות שלו וזה מה שיפה בעץ.

כדי לדמות את הטבע בצורה הכי טבעית ונכונה, מייצרים היום פרופיל אלומיניום דמוי עץ בכל מיני גוונים ממש כאילו ומדובר בסוגים שונים של עצים.

יש פרופילים מאלומיניום במראה מתכתי, בכל צורה וגודל בגימור מבריק או חלק, או מחוספס ואותם מצפים בציפוי העץ.

הפרופילים מכניסים הביתה סגנון כפרי שכאמור הפך להיות הסגנון המועדף היום בכל בית וגם בבתי עסק שצריכים להתקין חלונות- מראה העץ יוצר אווירה טבעית כמו נוף.

היתרון של האלומיניום הוא שבניגוד לחומרים אחרים לא צריך לתחזק אותו, ואפשר באמצעות ניגוב פשוט להחזיר לו את הברק והנצנוץ הטבעיים שלו אם בוחרים לא לצפות אותו בציפוי עץ, ואז הוא נראה אלגנטי ותמיד כמו חדש.

חיפוי מפרופיל דמוי עץ

כמו שהמראה הכפרי חזר, כך חזרו גם חיפויי הקירות וגם הם כיכבו בכל בית בשנות השישים והשבעים.

היום אפשר לעשות אותם במראה עץ כאשר מרכיבים פרופיל אלומיניום דמוי עץ ויוצרים חיפוי גדול. זה נראה כמו תריס יפה, עשוי בעץ בגוון שבוחרים ועל הדרך מרוויחים את כל יתרונות האלומיניום.

השימוש באלומיניום חדר בהרחבה גם לחיפויי קירות בניינים, הקמת גדרות כאמור ושימושים בתוך הבית לא רק בארץ אלא רק בעולם ויש אפילו איגוד אלומיניום שמוסר מדי שנה נתונים על צריכת האלומיניום בעולם.

יש הבוחרים לעשות חיפוי על קיר אחד בתוך הבית, יש הבוחרים להתקין מהם פרגולה, או לחפות את הבית הפרטי שלהם בפרופילים במראה עץ.

כאמור העובדה שהם אינם מתחמצנים ועמידים בכל פגעי מזג האוויר, יוצרת להם ביקוש רחב גם בבתים הסמוכים לים אשר המלח והלחות באזור גורמים למוצרי מתכת כמו פרופילים למיניהם מברזל להעלות קורוזיה ולהחליד, זה לא יקרה עם פרופיל אלומיניום.

מדוע אנחנו אוהבים עץ?

המשיכה של בני האדם אל הטבע היא טבעית, הרצון לשהות ליד עיצוב טבעי מוסיף לכל אחד את השלווה והרוגע להם הוא זקוק, זו הסיבה שכאשר אנשים רוצים לטייל ולחדש אנרגיה, הם נוסעים לטבע.

במיוחד בעידן הדיגיטלי הזה, כאשר אנו כל כך רחוקים מהטבע וספונים מול צגי מחשב או הסמארטפון במשך רוב שעות היום, מראה כפרי מחזיר לנו את השקט והאיזון שאנו זקוקים לו ולכן אנו נכניס הביתה בעידן הזה הרבה מאוד עץ ומוצרים דמוי עץ.

פרופיל אלומיניום דמוי עץ, חיפוי עץ לקירות, פרגולה בחצר, שער או מעקה מאלומיניום דמוי עץ, מעניקים את אותו נוף טבעי שאנו כה זקוקים לו, גם אם זה אלומיניום "שהתחפש" לעץ.

5/5
צור קשר