שירותי פרגולות אלומיניום במרכז

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

כאשר בעלי בתים פרטיים רוצים להתקין אלמנטים מסוימים כמו למשל פרגולות בחצר הבית שלהם, הם חושבים וחוקרים את הנושא לעומק שכן לא כל חומר גלם, עשוי להחזיק מעמד בגשמים ורוחות, או לחלופין בשמש.

בדרך כלל יש שלושה חומרי גלם מובילים להתקנה של פרגולות: עץ וברזל מגולוון והכוכב החדש והכי פופולרי היום הוא האלומיניום, אומר בעליה של חברת התקנת פרגולות אלומיניום במרכז.

פרגולה מברזל מגולוון כמו מוצרים אחרים שנחשפים למזג האוויר סורגים, שערים, מעקות וגדרות נעשו בשנים האחרונות הרבה מאוד מברזל מגולוון שבגלל תהליך הגלוון החזיק מעמד בחצר.

גלוון הנו תהליך כימי שנעשה לסוגי מתכות כמו ברזל או פלדה, אשר מונע מהן להעלות קורוזיה או חלודה.

הוא נעשה באופן כזה שתחילה מסירים מהברזל באמצעות חומצה את כל הלכלוך, השומנים והחלודה שהצטברה עליה וכעת הוא מוכן לשלב הגלוון ויכול להיעשות בשתי צורות- גלוון חם או קר. כל מוצר שעשוי מברזל ונמצא בחצרות או חשוף לתנאי החוץ, עובר תהליך של גלוון.

הוא מקנה לברזל או לפלדה ציפוי הגנה וגם חוזק מסוים.

שירותי פרגולות אלומיניום במרכז

כל מי שיש לו חצר בבית או חצר במסעדה או בבית קפה, או חצר במפעל או חצר בבית כנסת והוא רוצה לבצע קירוי של שטח מסוים, מזמין פרגולה ואז נשאלת השאלה איזה סוג של פרגולה הוא יזמין מאיזה חומר והאם היא תהיה חשמלית או לא?

חברת פרגולות אלומיניום במרכז כבר ביצעו עבודות רבות של התקנת פרגולות גם במוסדות, בתי ספר, חצרות בתים ועוד.

הם יודעים לספר כי בשנים עברו עיקר ההזמנות היו של פרגולות מברזל, גם בשל החוזק של החומר הזה וגם בשל היכולת שלו לשרוד את עונות השנה.

פרגולה מברזל באמת לא הכזיבה, היא יכולה לעמוד שנים רבות חשופה ולא יקרה לה כלום, אבל אחרי כמה שנים היא חייבת תחזוקה שוטפת משום שהצבע שלה יכול להתקלף, היא יכולה להחליד כי הציפוי המגולוון ירד ולכן או שמזמינים פרגולה אחרת מחומר אחר בלי הבעיות שהברזל יוצר או שמזמינים פרגולה שקל יותר לתחזק והיא יותר אמינה לשנים רבות.

פרגולה תלויה מאלומיניום

אלומיניום מככב גם בפרגולות!

שמו הכימי של אלומיניום הוא בוקסיט, והוא נכרה ממעמקי האדמה והוא קל כנוצה וגם לא מספיק יציב וחזק כדי ליצור ממנו משהו עמיד וחזק כמו פרגולה.

לכן לבוקסיט הזה, החומר המקורי מוסיפים אבץ או מגנזיום ואז נוצר חומר האלומיניום שהוא קשיח, יציב וחזק ויכול לעמוד בעומסים בינוניים.

להבדיל מהברזל פרגולות אלומיניום במרכז, אם תעשו סיבוב ותביטו עליהן אינן מחלידות ואין מעלות קורוזיה וכולן נראות כמו חדשות.

הסיבה לכך היא שיש לאלומיניום ציפוי טבעי שנקרא אלומינה אשר בחשיפה לאור מבריק ומנצנץ וזה קורה כל הזמן, אין דבר כזה אלומיניום לא מבריק כל פרגולת אלומיניום מבריקה ונוצצת כמו חדשה.

היא יכולה לעמוד שנים בחצר גם בחורץ וגם בקיץ ותסבול הכל. חום קיצוני, גשמים וסופות ולא יקרה לה כלום.

היא העסקה הכי כדאית היום בכל מה שקשור להתקנת פרגולה בחצר מכל היבט, היא יותר זולה מברזל אבל גם נראית הרבה יותר טוב ולא דורשת שום תיקון או תחזוקה גם אחרי שנים רבות.

ואם אתם רוצים פרגולה מעץ?

פרגולה מעץ בחצר היא אחותו התאומה של הטבע מסביב, והיא הייתה המועדפת במשך שנים רבות על בעלי בתים שרצו בחצר שלהם כמה שיותר אווירה כפרית וטבעית.

אבל כמו לברזל גם לפרגולה מעץ יש חסרונות אחרים, העץ מטבעו נרקב במשך הזמן כאשר הוא בא במגע עם לחות וכאשר הוא מרקיב הוא מדיף ריח רע ומושך אליו כל מיני טפילים וטרמיטים ואתם לא רוצים את זה בחצר שלכם.

בנוסף גם פרגולה זו דורשת תחזוקה רצופה, מדי שנה אחרי החורף והקיץ הצבע שלה דוהה ולכן יש צורך לצבוע אותה שוב וגם למרוח אותה בלכה שתגן עליה מפני השמש או המים.

כאשר מתקינים פרגולה מעץ בחצר, חייבים להתקין מעליה גם גג אשר יגן עליה משום שאם היא תהיה חשופה לגשמים או לרוחות עזות, היא עלולה לקרוס.

היא גם דורשת התקנה מאוד קפדנית לתוך האדמה כדי לעמוד זקוף ולהיות יציבה אומר מנהל חברת פרגולות אלומיניום במרכז.

פרגולה אלומיניום למרפסת הבית

הכי חדש: פרגולות אלומיניום בציפוי עץ

מי שממש מעדיף את המראה הכפרי בחצר שלו, יכול היום לקבל גם פרגולה שאין לה את החסרונות של עץ, נראית כמו עץ אבל היא בעצם מאלומיניום.

החדשה הכי מסעירה בתחום הפרגולות היום היא פרגולה מאלומיניום עם ציפוי מעץ, שנראית הכי כפרית והכי טבעית אבל בעצם עשויה מאלומיניום חזק שלא מחליד לעולם, לא מגיבה כמו עץ לשום לחות או מים אבל נראית כמו עץ טבעי.

הפטנט הזה כבר גרם להרבה בעלי בתים פרטיים במרכז להזמין פרגולה כזו אומר מי שמתקין פרגולות אלומיניום במרכז ואומר שההזמנות שלהן עולות על ההזמנות של פרגולות מברזל או מעץ טבעי.

בכל תחום היום יש פיתוחים חדשים אשר נועדו בעיקר להקל עלינו את החיים, ואנו כצרכנים נצרוך כל מוצר שישדרג לנו את החיים ויהפוך אותם לקלים יותר למשל – פרגולות אלומיניום במרכז או בצפון או בדרום, שלא זקוקות לשום תחזוקה, ניקוי ואפילו לא חידוש, פשוט מושלם!

זו המגמה הכי חמה היום בתחום הקמת הפרגולות אם זה לחצר הבית, בבתי קפה, גני אירועים ועוד.

פרגולות אלו עשויות מאלומיניום עמיד וחסין וכזה שיכול לעמוד בעומס גם של משקלים בינוניים, וממוצר אלמוני הם עשו קפיצה מטאורית ונחשבות היום למוצר הכי מבוקש בתחום וזה לא במקרה.

אלומיניום הוא בעצם חומר בשם "בוקסיט" אשר מפיקים אותו מעמקי האדמה ואחרי שמוסיפים לו אבץ ומגנזיום הוא הופך לחומר קשיח ואיכותי מאוד.

הוא קיים תתפלאו גם בקרום של כדור הארץ ב-8% ובעולם יש גם איגוד אלומיניום, מהנתונים שלו עולה כי מגמת השימוש בחומר הזה בעלייה גדולה מאוד.

מי צריך פרגולות אלומיניום במרכז?

יש היום בארץ באזור המרכז ישובים כפריים רבים אשר הגשימו את חלומותיהם של אנשים רבים, לגור בבית קרקע עם הנוף מול העיניים.

בדרך כלל בבתים כאלה יש גם חצר או גינה, והישראלים גרים חצי בחצר וחצי בבית ובעיקר בקיץ החם, ממנו הם בורחים החוצה לחצר לקבל קצת בריזה.

אבל אם כבר יש חצר, אז צריך לפנק אותה ולכן כמעט בכל בית כזה משקיעים גם בהתקנת שער, גדר וגם פרגולה ומעדיפים אותה מאלומיניום שמחזיקות מעמד שנים רבות.

אם תסתובבו באזור המרכז בו יש בתים פרטיים, תוכלו לראות פרגולות אלומיניום במרכז החצר בכל בית, ובדרך כלל הן נראות חדשות לגמרי בגלל שהאלומיניום מבריק כל הזמן ולעולם לא דוהה.

אפשר לומר בוודאות שיש מגמה המראה עלייה בהזמנה של פרגולות מאלומיניום והעדפה ברורה על פני פרגולה מעץ או פרגולה מברזל ויש לזה סיבות טובות.

התקנת פרגולת אלומיניום לבן

פרגולה מברזל דורשת תחזוקה ועץ עלול להירקב!

המגמה הכי ברורה היום בצרכנות של העידן הזה היא לעשות את מה שהכי קל ונוח ולכן אם בעבר, אנשים רכשו פרגולות מהחומר הכי חזק שזה ברזל (וגם הכי יקר), היום כולם עוברים לפרגולות מאלומיניום ממנו אפשר לייצר פרגולות שעדיפות מכל הבחינות, מסביר מנהל של אחת החברות המובילות המתקינים פרגולות אלומיניום במרכז.

כאמור לרוב הלכו אנשים על החומר הכי חזק כלומר – ברזל מתוך מחשבה שכאשר מדובר על מוצר מחוץ לבית, הוא חייב להיות חזק מאוד, אבל היום יש חשיבה יותר בכיוון של איזו פרגולה אני יכולה לרכוש כזו שלא אצטרך להשקיע בתחזוקה שלה.

בכל זאת למרות שמדובר בפרגולות מברזל מגולוון, עמידות בפני חמצון וקורוזיה, עדיין אחרי כמה שנים הציפוי מתקלף, נוצרים סדקים ויש צורך לטפל בהן, מה שלא יקרה אם יש לכם פרגולה שעשויה מאלומיניום.

זהו חומר שאינו מתחמצן, אינו מחליד ואינו מעלה קורוזיה ומשום כך היום אנשים מעדיפים פרגולות אלומיניום במרכז ובכל מקום אחר בארץ.

למי שאוהב מראה של עץ – פרגולה עם ציפוי דמוי עץ

יש הרבה מאוד אנשים שמבינים שהדבר שהכי קרוב לטבע בחצר שלהם, חייב להיות מעץ ולכן הם מתקינים דק, שער מעץ ואף היו שבחרו בפרגולה מעץ בחצר.

אבל הבעיה הכי גדולה עם כל דבר שעשוי מעץ, ובעיקר אם הוא מוצב בחצר הבית, זה שהוא חושף לפגעי מזג האוויר ולכן העץ במגע עם מים עלול להירקב, למשוך אליו טרמיטים או שיש צורך לטפל בו ולחדש אותו מדי עונה אחרי חורף.

גם בקיץ פרגולה מעץ עלולה להיסדק מיובש ויש צורך לטפל בה, ולכן אנשים לא רוצים היום לרכוש טיפול ולכן למי שמעדיף פרגולה מאלומיניום אבל רוצה מראה של עץ, יש היום פרגולה עם ציפוי פולימרי דמוי עץ, פרגולה מאלומיניום חזקה ועמידה עם "תלבושת" של טבע.

אין ספק כי לפי הביקוש, האלומיניום מבוקש היום יותר מברזל ואף מעץ, ובעיקר בבתים ליד הים אבל יש מספיק פרגולות אלומיניום במרכז גם לא ליד הים.

מראה העץ הופך את החצר לכפרית, מסורתית כאילו ואתם גרים עכשיו באיזו טוסקנה קטנה, פרגולה עם ציפוי דמוי עץ מתחברת לטבע בקלי קלות וגם לגינה שתקימו, לפרחים ולעצים בחצר, היא אכן הופכת לחלק אינטגרלי מכל חצר.

סוגים של פרגולות!

יש היום מגוון מאוד גדול של פרגולות החל מפרגולה קבועה, כזו שנתמכת בעמודים לתוך הקרקע, ויש פרגולה תלויה ודקורטיבית, פרגולות אלומיניום במרכז ידניות או חשמליות שאין קל מהן להיפתח ולהיסגר בעת הצורך ולהתאים את מצבן למזג האוויר.

זה היה רק עניין של זמן עד שחדרה הפרגולה החשמלית לכל חצר של בית או מסעדה, הכי נוח זה שאפשר לפתוח או לסגור אותה בהתאם לצורך.

אם יש שמש חזקה סוגרים, כאשר השמש שוקעת, פותחים וגם בחורף אפשר לפתוח אותה כאשר נפסק הגשם ואין כמו מזג האוויר ההפכפך של ישראל שדורש באמת התאמה לכל עונה וגם בין העונות.

פרגולה חשמלית מבטיחה נוחות של שימוש וכיוון שזה ידוע שהישראלים מבלים הרבה מאוד בחצר שלהם, אז במקום לזוז ממקום למקום עם הכיסאות לפי השמש, הרוח והגשם, פשוט לוחצים על כפתור ופותחים או סוגרים את הפרגולה.

פרגולות אלומיניום במרכז – שאלות ותשובות

מה היתרונות של פרגולות אלומיניום?

לפרגולות מאלומיניום יתרונות רבים, שלושת העיקריים הם: 1. אלומיניום אינו מתכלה, 2. אינו צובר קורוזיה או בלאי ובכך שורד תנאי מזג אויר קשים, 3. אינו דורש תחזוקה רבה או ניקיון.

מה המחיר של פרגולה מאלומיניום?

פרגולה מאלומיניום מחושבת לפי מטר רבוע. המחיר החל מ 700 שח למטר רבוע, תלוי בדגם ובעיצוב. מרכיב נוסף שעלול להשפיע על המחיר הוא רמת הגימור או אביזרים נלווים.

למי נועד פרגולה מאלומיניום?

לבעלי גינות, מרפסות ולכל אחד שרוצה הגנה מפני השמש על מנת להינות מבילוי עם משפחה או חברים באווירת צל נעימה.

איך מזמינים פרגולת אלומיניום?

באתר סילברגייט ניתן ליצור קשר עם המומחים, לרוב מדובר בתהליך מדידה, תכנון הנדסי ועיצוב, ייצור והתקנה. הפרגולה מיוצרת על פי בקשת הלקוח בהתאמה אישית.

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה