איך פרגולות משפיעות על עיצוב הבית?

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

פעמים רבות אנשים משקיעים המון כסף בעיצוב הפנימי של הבית: שוכרים מעצבי פנים ואדריכלים מהשורה הראשונה אך שוכחים שאחד המקומות החשובים הוא דווקא אזור המרפסת שמחוץ לבית. המרפסת חשובה לנו מאוד לשבת בה, ליהנות לבד או עם בני המשפחה, לצפות בנוף או בטבע המסקרן בגינתנו ועוד. כאשר מבצעים סגירת חורף למרפסת ורוצים לשדרג את מראה הבית גם בחלקו החיצוני יש לבחור בפרגולה מעוצבת אשר משתלבת הייטב במרפסת ונראית יפה גם כאשר יושבים מתחתיה וגם כאשר משקיפים עליה מהגינה. למעשה, פרגולה למרפסת היא משהו שמרבית האנשים מתקינים בכדי להגן על המרפסת מפני הגשם והשמש אך היא אלמנט שיש לו השפעה רבה על עיצוב הבית.

כיצד בוחרים את הצבע של הפרגולה במרפסת?

לצבע של הפרגולה יש השפעה גדולה על העיצוב הכללי של המרפסת. כאשר בוחרים צבע לפרגולה כדאי לקחת בחשבון את העיצוב שלה, את הצבע של הקירות החיצוניים, את הצבעים של הריהוט במרפסת ואם מדובר על פרגולה בחצר – גם של הצמחייה הקיימת בחצר. לעיתים, כאשר ההתלבטות קשה אפשר לפנות אל מעצב פנים אשר ייתן את חוות דעתו ויסייע לכם להגיע אל ההחלטה בדבר הצבע שיתאים בצורה הטובה ביותר עבור הפרגולה במרפסת או בחצר שלכם.

התקנת פרגולות אלומיניום לחצר ולמרפסת:

אחד מפתרונות ההצללה הפופולריים ביותר אשר מאפשרים גם משחק עם הצבעים והעיצובים הם פרגולות אלומיניום. התכונות הייחודיות של מתכת האלומיניום בכך שהיא משלבת בין חוזקה ועמידות עם גמישות רבה, מאפשר להתאים לכל מרפסת או חצר את הפרגולה המתאימה לה ביותר. פרגולות אלומיניום יכולות להחזיק מעמד במשך שנים רבות בתנאי מזג אוויר שונים. הצבע שלה לא דוהה עם השנים והמתכת לא נסדקת ולא מחלידה. פרגולות אלומיניום דמוי עץ למשל יהיו פחות עדיפות לרוב כיוון שאותן צריך לצבוע מחדש מדי כמה שנים ולדאוג לתחזוקה שוטפת שלהן בכדי שלא ייהרסו ממזיקים או מתנאי מזג האוויר.

כמה עולה התקנה של פרגולות אלומיניום?

ישנם כמה וכמה דברים אשר משפיעים על המחיר הסופי להתקנת פרגולות אלומיניום. בראש ובראשונה – הגודל שלה. ככל שהפרגולה גדולה יותר כך המחיר שלה יהיה גבוה יותר. כמו כן, פרגולה מעוצבת בצורה מיוחדת תעלה יקר יותר מאשר פרגולה פשוטה. דבר נוסף אשר משפיע על המחיר הסופי של הפרגולה הוא מיקום ההתקנה (אם מדובר על פרגולה עומדת או על פרגולה תלויה) וגובה ההתקנה. 

כיצד בוחרים חברה עבור התקנת פרגולה למרפסת?

כאשר מדובר על פרגולות אלומיניום שאותן רוצים להתקין במרפסת או בחצר, חשוב לוודא שאתם בוחרים בחברה מקצועית ובעלת ניסיון בעבודה עם פרגולות מן הסוג הזה. חשוב לזכור כי פרגולות אלומיניום מותקנות בצמוד לקיר והן בסופו של דבר תלויות באוויר. על כן, מי שלא רוצה לקחת סיכון ורוצה להיות רגוע שהפרגולה תוכל להחזיק לו מעמד גם באירועי מזג אוויר קיצוניים מבלי חשש לפגיעה בנפש או ברכוש, חייב לבחור בחברה המחזיקה מתקינים מנוסים אשר יודעים לעבור עם פרגולות אלומיניום ולבצע את העבודה בצורה היעילה והבטוחה ביותר.  

פרגולות אלומיניום עם סילברגייט:

מחפשים חברה מקצועית ומנוסה שתספק לכם עבודה עם אנשי המקצוע המובילים בתחום? בסילברגייט ישמחו לעמוד לשירותכם. סילברגייט מבצעת מגוון רחב של עבודות אלומיניום עבור לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ והיא תעמיד לרשותכם צוות אנשי מקצוע ומתקינים שיעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר. אנשי החברה יוכלו לבצע עבורכם התקנה של גגון כניסה לבית, פרגולות אלומיניום, שערים, גדרות ועוד והכול תוך התחייבות לעמידה בזמנים ושימוש עם החומרים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק בהתאמה אישית עבור כל לקוח ולקוח.

דרג
צור קשר