בחירת חומרים לפרגולה

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

כאשר אנחנו נכנסים לבית חדש ההתלהבות היא גדולה וקשה לשים לב לבעיות ולמגרעות שלו. אולם, כאשר החיים ממשיכים ומתרגלים אל החיים בבית החדש, מתגלים כל מיני דברים שמבלי לסדר אותם – החיים פשוט לא יהיו מושלמים כפי שרצינו. אחד הדברים הללו הוא התקנה של פרגולה לחצר או למרפסת. פעמים רבות כאשר נכנסים אל בית חדש, החצר או המרפסת פתוחים לחלוטין ואי אפשר להנות מהם כמו שצריך בחלקים גדולים של השנה. על כן, הפתרון הטוב ביותר הוא לחשוב על סגירת חורף למרפסת או לחצר שתאפשר את השהייה בהן בכל מזג אוויר.

מהם היתרונות של פרגולה למרפסת?

כאשר אתם בוחרים להתקין פרגולה למרפסת אתם יכולים להנות ממנה כמעט כמו עוד חדר בבית, לא משנה מהו מזג האוויר בחוץ. בנוסף, הפרגולה מונעת כניסה של אבק וחרקים, והיא מאפשרת לשבת ולהתענג על הנוף גם כאשר בחוץ חם מאוד או יורד גשם. את ההתקנה של הפרגולה צריכה לבצע חברה מקצועית עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום, אשר יידעו כיצד להתקין אותה כמו שצריך. אנו בסילברגייט כמובן נשמח לעמוד לשירותכם בנושא.

בחירת חומרים לפרגולה – כיצד מחליטים?

פרגולות מאלומיניום הן פתרון מעולה לכל מי שמחפש פרגולה פרקטית ויפה שלא צריך להתעסק איתה ולתחזק אותה. בעוד פרגולה מחומרים אחרים כמו פרגולה מעץ דורשת תחזוקה רבה בכדי למנוע מחרקים ומזיקים לפגום בה, פרגולות אלומיניום לא דורשות כלל תחזוקה למעט ניקיון קליל מדי פעם. על כן, אנשים רבים בוחרים דווקא בפרגולות אלומיניום עבור המרפסת או החצר שלהם. עם זאת, ישנם כאלה שלא אוהבים את המראה של האלומיניום, וטוענים שפרגולה מעץ היא יפה הרבה יותר. גם עבורם יש פתרון והוא – פרגולה מאלומיניום דמוי עץ.

מהי פרגולה מאלומיניום דמוי עץ?

פרגולות מאלומניום דמוי עץ מאפשרות לכם להנות מכל היתרונות של פרגולות אלומניום, עם מראה כפרי וטבעי שיש לעץ. היתרונות של אלומניום ידועים: הוא חומר חזק ועמיד שלא צריך לתחזק אותו כלל, המשקל שלו קל, ניתן להתקין אותו בקלות ובמהירות והוא לא דליק כמו עץ. כאשר אתם בוחרים להתקין פרגולות אלומיניום דמוי עץ אתם נהנים גם ממראה עץ אשר נעשית באמצעות צביעה בשתי שכבות בתנור – שכבה אחת עם הצבע של העץ, ועוד שכבה שמקבעת את הטקסטורה של העץ. 

מי מבצע עבודות עם אלומיניום?

היתרונות הרבים של אלומיניום הפכו אותו להיות חומר פופולרי שממנו עושים לא מעט דברים. בין אם מדובר על פרגולה למרפסת או כל דבר אחר, כדאי לבחור דווקא בחברה מקצועית ואמינה אשר תבצע את העבודה עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון, אשר יבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר. אצלנו בחברת סילברגייט אנו מספקים מגוון פתרונות בתחום האלומיניום ובהם: פרגולות, גדרות, שערים, חיפויים ועוד. כל לקוח ולקוח שמגיע אלינו מקבל את היחס האישי והמקצועי ביותר, ואנו נדאג להתאים לו פתרון מותאם אישית שיענה על הצרכים שלו בצורה המדויקת ביותר.

מדוע להזמין אותנו בסילברגייט?

בין אם אתם מחפשים אנשי מקצוע עבור התקנה של פרגולה, גגון כניסה לבית או כל דבר אחר מאלומיניום – סילברגייט היא הכתובת עבורכם. אצלנו תהנו מ – 

  • זמינות גבוהה ועבודה זריזה ויעילה.
  • מחירים משתלמים השווים לכל כיס.
  • עבודה של אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום.
  • פתרונות מותאמים אישית עבור כל לקוח ולקוח.
  • שירות אישי ומקצועי עם מענה מיידי עבור כל תקלה או בעיה.

לפרטים נוספים והצעת מחיר ללא התחייבות אנא צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולבצע עבורכם את העבודה בצורה המקצועית ביותר.

דרג
צור קשר