סגירת פרגולה אלומיניום

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

לפני שני עשורים החלה בישראל בנייה כפרית בישובים שונים בפריפריות, מה שהגדיל באופן משמעותי את כמות הבתים הפרטיים בארץ, שהיו עד אז נחלתם של תושבי שכונות העשירון העליון, קיבוצים או מושבים.

העובדה שבבית יש חצר, דורשת בדרך כלל מבעלי הבית לרהט ולאבזר גם אותה, שכן היא הופכת למקום שימושי למשפחה וכאשר מדובר בקיץ החם בישראל, אין תענוג יותר גדול מלשבת בחצר הבית בערב שיש איזו טיפת בריזה לרענן את הגוף ואת הנשמה.

אחד המוצרים הכי שכיחים בכל חצר היום זו פרגולה.

אם פעם היו מעמידים שמשונית מעל כל חצר, היום פשוט מקימים פרגולה, גם חזקה, יציבה וגם בטוחה ומתכנסים תחתיה.

חומקים מהחום הכבד או לחלופין מהגשם.

בשביל להתאים את הפרגולה למזג האוויר המשתנה לעתים קרובות, כאשר ביום אחד יש פתאום גשם ואחר הצהריים צצה לה השמש, יש פתרון אחד והוא סגירת פרגולה אלומיניום חשמלית שיכולה להיפתח ולהיסגר לפי הצרכים של בעלי הבית.

אפשר לבחור גם בפרגולה קבועה, אבל החשמלית הרבה יותר גמישה ונוחה לשימוש וניתן להזמין אותה בכל מידה וגודל.

הופכים את המרפסת לפינת ישיבה

הסיבה שבגללה הרבה מאוד בעלי בתים לא מנצלים את מרפסת השמש שיש להם בבית, היא שהם לא יכולים לשבת בה כאשר חם מאוד ולא יכולים לשבת בה כאשר קר מאוד, אבל הם בהחלט יכולים לנצל אותה אם היא מקורה ומגינה כמו שצריך.

סגירת פרגולה אלומיניום מתאימה לכל דירה שיש בה מרפסת בלתי שימושית בגלל חוסר הרצון להיחשף והצורך בפרטיות, ואת זה אפשר להשיג בסגירה של פרגולה מאלומיניום וכך גם להפוך את המרפסת למקום כיפי ופרטי לישיבה על כוס קפה או שיחה עם השכנה וגם למקום בו מצד שני אפשר לתלות כבסים אם יש צורך.

פרגולה מאלומיניום תספק לכם את ההגנה הדרושה בכל עונה, היא תבלום את חדירת השמש בקיץ ואת הקור בחורף, ואם תניחו בה פינת ישיבה נאה תוכלו לשבת בה וליהנות גם מארוחות ערב בכל הפרטיות הנדרשת.

סגירת פרגולה אלומיניום – אפשר גם פרגולה דמוית עץ

הרבה בעלי בתים או גני אירועים או מסעדות, רוצים להשתמש בחצר שלהם אבל להקים פרגולה שמתאימה לנוף, כלומר שהיא תהיה מחומרי גלם שמתאימים לחצר, גינה ועצים.

בדרך כלל הבחירה תמיד הייתה בפרגולה מעץ, אבל יש לה הרבה מאוד חסרונות שמעלים ספקות באשר לבחירתה, כאשר יש היום אפשרות לעשות סגירת פרגולה אלומיניום שהיא יותר זולה מפרגולה מברזל וגם מעץ ואם רוצים את מראה העץ, אז גם אפשר לקבל.

פרגולה במראה דמוי עץ עשויה מאלומיניום ועליה מודבק ציפוי של מראה עץ ולכן היא מאוד מתאימה לכל חצר של בית עם גינה, מסעדה או כל מבנה כפרי שצריך אזור מקורה ומחליט לעשות זאת עם פרגולה.

לעומת העץ פרגולה מאלומיניום היא הרבה יותר יציבה בתנאי החוץ ואין לה את החסרונות שיש לעץ, אשר בתנאי חום או גשם עלול העץ להירקב, להתנפח, להיסדק ולאבד מהכוח שלו ולכן בדרך כלל כאשר מתקינים פרגולה מעץ, יש המלצה להתקין מעליה גגון כדי שימנע מהגשם להרטיב את העץ בצורה קיצונית.

פרגולה מאלומיניום שלא כמו עץ, לא דורשת שם טיפול מיוחד של תחזוקה אחרי גשם או קיץ.

היא תמיד נראית יפה ומבריקה וכמו חדשה והיא הפכה היום לעדיפות הראשונה לתיחום וקירוי מרפסות.

סגירת פרגולה אלומיניום – האלומיניום תופס תאוצה

חומר האלומיניום אשר נמצא בשימוש עולמי באחוזים גבוהים מאוד, מצליח לחדור היום לכל בית וחצר גם עם סגירת פרגולה אלומיניום, אבל גם עם גדר, שער, מעקה או דלתות מאלומיניום.

היתרון הגדול שדחף את החומר הזה לקדמת הבימה הוא היכולת שלו לעמוד בכל מזג אוויר ולא להתחמצן.

אלומיניום לעולם לא יעלה קורוזיה ולא יחליד, זהו חומר ששמו הכימי הוא בוקסיט הנכרה מעמקי האדמה ובערבוב של אבץ ומגנזיום הופך לחומר קשיח ויציב המשמש היום להתקנת חיפויי קיר מאלומיניום, גדרות לבתים פרטיים, שערים, פרגולות לחנייה, סגירת מרפסות ואף דלתות.

כמעט ואין חומרים נוספים אשר מתמזגים כל כך יפה עם תנאי החוץ כמו אלומיניום, מצליחים לשמור על המראה החדש והיפה שלהם ומשרתים נאמנה את המוצר שמיוצר מהם.

מרפסת בבית קפה

ידוע הוא כי פרנסתו של כל בית קפה היא ביחס למספר האורחים והסועדים שהוא יכול להכיל, ובמקרה כזה אם יש לו מרפסות, ברור שהדבר הראשון שבעליו צריך לעשות הוא סגירת פרגולת אלומיניום את האזור שמוגדר כמרפסת כדי לאפשר לאורחים לשבת בו, זה אומר עוד מקומות ישיבה וזה אומר עוד הכנסות.

פרגולה מאלומיניום היא המוצר האידיאלי כדי לסגור מרפסת.

זה נראה יפה, חומר האלומינה המצפה את האלומיניום מבריק כאשר הוא בא במגע עם השמש ולכן הפרגולה תמיד נראית אסתטית ונקיה ועושים לכם יופי של יחסי ציבור, מעבר לכך שהיא מונעת חדירה של שמש או גשם.

ניתן להשאיר את פרטיכם בדף צור קשר או להתקשר אלינו ישירות: 0723945824

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה