פרגולה על קורות בטון – בתוך מסגרת בטון

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

מעוניינים בהתקנת פרגולה על קורות או בתוך מסגרות בטון?

פרמטר תיאור
סוג החומר פרגולה מאלומיניום בתוך מסגרת בטון
תכונות החומר חזק, קל לתחזוקה, מתנגד לשחיקה, מחזיק בפני מזג אוויר קיצוני
תהליך ההתקנה מרכיבים את המסגרת הבטונית, ממקמים את הפרגולה בתוך המסגרת, מאזינים את הפרגולה למסגרת
דרישות תחזוקה ניקוי חצי שנתי, בדיקה שנתית לנוכחות שחיקה או נזקים פיזיים
מחיר משתנה בהתאם לגודל, לאיכות החומרים ולהתקנה
יתרונות יכולת התמודדות עם מזג אוויר קשה, מראה מודרני, מספק צל מספקת, נמוך בתחזוקה
חסרונות יכול להיות יקר בהשוואה לחומרים אחרים, יכול להיות קשה להתקין

כל בית צריך פרגולה ובמקרים רבים יש הבוחרים פרגולות בתוך מסגרת בטון המעניקה יציבות ותוחמת את הפרגולה ומעניקה לה גם עיצוב.

פרגולות הן הכרח במזג האוויר בישראל, מעבר לכך שהן מספקות הצללה ומונעות קרינה אולטרה סגולית הן גם מאפשרות לכל אדם שיש לו מרפסת או חצר ליהנות מהם ומשום כך יש כבר קבלנים רבים המודעים לכך ומספקים את האפשרות של הוספת קונסטרוקציית בטון לפרגולה במרפסת הבית כבר לפני סיום בניית הבית.

פרגולה כזו אינה דורשת אישורים או תחזוקה מיוחדים במינם והיא נעשית לרוב על ידי הקבלן שבנה את הבית.

את הקונסטרוקציה ממקמים בחלק העליון של המרפסת והיא מאפשרת התקנה בטוחה וקלה של כל פרגולה.

הפרגולות הכי מבוקשות היום הן מאלומיניום, העמיד בפני כל מזג אוויר ומספק הצללה יפה מחומר גלם מבריק שנוח גם לעבד אותו בשלל עיצובים.

פרגולות אלומיניום מורכבות על קונסטרוקציה קיימת והן מודולריות ויש להן אפשרויות עיצוב מגוונות. אפשר למקם אותן במדויק בתוך מסגרת הבטון ולכן הן גם נראות מאוד מדויקות ואסתטיות.

פרגולות בתוך מסגרת בטון

פרגולות אלומיניום על קורות בטון? אין סוף אפשרויות

סוג המסגרת תיאור יתרונות חסרונות
מסגרת אלומיניום סטנדרטית מסגרת מבסיסית, בנויה ממוטות אלומיניום קלה וחזקה, זולה להתקנה מראה פשוט יותר, פחות עמידה בפני נזקים כבדים
מסגרת אלומיניום מחוזקת מסגרת עשויה מאלומיניום בעל חוזק גבוה יותר חזקה מאוד, עמידה בפני נזקים כבדים יקרה יותר להתקנה, כבדה יותר
מסגרת אלומיניום מובלגנת מסגרת מאלומיניום העבר טיפול של בילוג אסתטית, חזקה ועמידה במים יקרה יותר להתקנה
מסגרת אלומיניום בציפוי אבקה מסגרת מאלומיניום עם שכבת אבקה נוספת לשמירה חזקה, עמידה במים, מגוון צבעים יקרה יותר להתקנה

יש היום הרבה מאוד סוגים של פרגולות משולבות עם בטון. העיצוב באלומיניום מאפשר הרבה מאוד אפשרויות של דגמים ואלומיניום הוא חומר מאוד קל לעיבוד אשר גם קל לעצב ממנו דוגמאות שונות.

יחד עם המסגרת מהווה פרגולת אלומיניום הבחירה האולטימטיבית היום לכל מרפסת וחצר, בנוסף חשוב לציין כי גם הבטון וגם האלומיניום הנם חומרים מאוד עמידים בכל מזג אוויר קיצוני ולכן השילוב ביניהם מעניק גם חוזר וגם ביטחון שהפרגולה לא תינזק בשום מזג אוויר.

משום שהחומרים הללו כל כך יציבים, יש התולים עליהם ערסל או נדנדה ותאמינו או לא – שום דבר לא קורה ולא זז, הפרגולה עומדת איתנה וגם הנדנדה והערסל.

בניגוד לחומרי גלם אחרים של פרגולות, פרגולה העשויות מאלומיניום תמיד נראית חדשה ולא דורשת שום תחזוקה מיוחדת במינה.

בניגוד לפרגולה מעץ שדורשת תחזוקה מתמדת וגם גג מעליה, כדי שחלילה לא תקרוס בגשמים פרגולה מאלומיניום לא דורשת שום תחזוקה מיוחדת במינה והיא תמיד נראית כאילו יצאה זה עתה מהניילון.

רוצים דמוי עץ? גם את זה יש

יש המתלבטים אם להתקין בבתיהם פרגולות בתוך מסגרת בטון בגלל שהם מעדיפים את מראה העץ במרפסת או בחצר שלהם.

נכון הדבר הוא שמראה העץ משתלב באופן הכי טבעי בנוף החיצוני שכן הוא חלק ממנו, אבל במיוחד לשם כך נוצרו פרגולות אלומיניום במראה של עץ.

מדובר על פרגולות שנראות כמו עץ אבל מדובר בציפוי שמדגים מראה של עץ, ומשתלב יפה מאוד בכל מרפסת הפונה החוצה, חצר של בית, חצר של מסעדה ועוד.

מראה העץ הוא חלק בלתי נפרד מכל נוף חיצוני ולכן כאשר אנשים מתקינים פריטים בחצר שלהם או במרפסת ביתם, הם רוצים להשתמש באותם חומרי גלם שנמצאים בחוץ, זה בעצם העיצוב הכפרי שמוביל אותם לזה, לכן שימוש בפרגולת עץ הוא לכאורה חומר הגלם הכי נכון במקרה הזה ולכן הציפוי דמוי העץ גורם באמת לאנשים לרכוש אותו משום שאין צורך לתחזק פרגולה מאלומיניום כמו מעץ אבל היא נראית כמו עץ.

פרגולה חשמלית על בתוך מסגרת בטון

מסגרת הבטון משמשת בעצם כתוחם לפרגולה עצמה אך זה ממש לא משנה, משום שהיא יכולה להיות פרגולה קבועה או פרגולה חשמלית.

ממש כפי שיש חלונות ותריסים חשמליים, כך החלו לייצר בעולם הפרגולות, פרגולות חשמליות שאפשר לפתוח ולסגור מתי שרוצים בלי שום בעיה, לחיצת כפתור אחת והפרגולה מתפקדת בדיוק כפי שאתם רוצים.

בשמש חזקה סוגרים אותה, ואיך שיורד הערב ורוצים להרוויח את הבריזה פותחים אותה, וכך נהנים מכל העולמות.

פרגולות בתוך מסגרת בטון יכולות להיות חשמליות והמסגרת איננה מתייחסת רק לפרגולות קבועות, ולכן אם ברצונכם בפרגולה חשמלית תוכלו להזמין אותה גם במסגרת בטון בחצר או במרפסת הבית שלכם.

מטרתה של הפרגולה

מטרתה של הפרגולה הוא לווסת את מזג האוויר שלכם בהיותכם חשופים מחוץ לבית.

בחום הכבד כפי שאמרנו אפשר לשבת מתחתיה והיא תבלום את קרני השמש האולטרה סגוליות המסוכנות, ולחלופין לפתוח אותה בשעת ערב.

בחורף אפשר לשבת מתחתיה כאשר הגשם פוסק ורוצים להתאוורר, מראה של חצר פתוחה נוטפת גשם מרנין את הלב, זו טעם החורף הטוב, הגשם המבורך והאוויר הצלול.

בנוסף לפרגולה החשמלית יש גם פרגולה שנפתחת ונסגרת בהדרגתיות ומתקפלת לאלמנטים, כך שנוכל לשבת מתחת לחלק סגור בעוד ששאר חלקיה של הפרגולה יכולים להישאר סגורים.

יש אין סוף אפשרויות של שליטה ושימוש בפרגולות, והמנוע שלה יכול להיות ידני או חשמלי, כאשר הידני מגיע עם חבלים וגלגלים והחשמלי עם מערכת חשמלית שכל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על כפתור והיא נפתחת ונסגרת.

פרגולות בתוך מסגרת בטון מבטיחות את כל הבונוסים שיש לפרגולות אלומיניום יחד עם התמיכה והחוזק של מסגרת הבטון, כך שהפרגולה תעמוד בכבוד בכל סופה וסערה.

שאלות נפוצות בנושא שילוב פרגולות עם בטון

מה המחיר של פרגולות מאלומיניום?

פרגולות מאלומיניום בדרך כלל מחושבים לפי מטר מרובע. המחיר נע בין 800-1500 שח למטר רבוע, תלוי בדגם והעיצוב. מרכיבים נוספים המשפיעים על המחיר הם עובי החומר, צורות החיבור (ניטים או ריתוך) ורמת הגימור. בנוסף, יש לקחת בחשבון אביזרים נלווים שעשוים אף הם להשפיע על המחיר הסופי.

מתי מתקינים את הפרגולות?

התקנת פרגולה מגיעה לרוב בסוף שלב גמר הבניה, אך מומלץ לתכנן את הפרטים הקטנים עוד בשלב השלד.

מהו תהליך ההזמנה?

לרוב התהליך יהיה מדידה, תכנון הנדסי ועיצובי, ייצור, צביעה ולבסוף התקנת הפרגולה.

פרגולה מברזל או מעקות אלומיניום מה עדיף?

בניגוד לאלומיניום, ברזל הוא כבד יותר ולכן גם חזק יותר. עם זאת, הודות והאלומיניום קל יותר, הוא נוח לעבודה, גמיש וניתן לעיצוב מרהיב.

איזה סוג פרגולה עדיף תמורת המחיר?

פרגולת אלומיניום נחשב ליוקרתי יותר משום שהיא מעניקה תחושת ביטחון ועמידות לאורך זמן רב. למחפשים פרגולות זולות מומלץ פרגולת מתכת, עץ או פלסטיק.

האם נדרשת תחזוקה מיוחדת?

בניגוד לברזל, האלומיניום חסין מפני תהליכי חימצון. עובדה זו מעניקה לפרגולת אלומיניום סטטוס אמיד במיוחד לאורך שנים ללא תחזוקה מיוחדת.

5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה