סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת – בחירה נכונה לאיכות חיים גבוהה

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

הרבה בעלי בתים עם מרפסות שמש בוחרים לסגור את המרפסת בשל מגוון של סיבות אלו ואחרות. אך בעיקר כי גם זה מתאפשר כיום בצורה מאד איכותית בשל טכנולוגיה וחדשנות שהגיעה גם אל ענף הבניה. רוב הסיבות הן בטיחותיות, ומאפשרות לנו גם ליהנות ממרפסת סגורה שמביאה איכות חיים נוספת גם לחיים, וגם אל תוך הבית כמובן.

סגירת מרפסת – כאן חיים בבטיחות ובכיף

כאמור, כשמדובר על סיבות לסגירת המרפסת, אנחנו לא בוחלים באמצעים ועושים כל מה שצריך כדי שנרגיש הכי בטוחים שרק אפשר, אך ללא שום פגיעה ברמת האיכות וברמת העיצוב. אחד האלמנטים היותר פופולריים הוא סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת ויש לכך סיבות מוצדקות מאד.

זכוכית מתקפלת פותרת לא מעט בעיות של בעלי מרפסות. ביניהן רוחות חזקות, גשמים שמפריעים לישיבה במרפסת. חום ולחות בימי הקיץ שמונעים מבעלי המרפסת להרגיש בנוח בימים אלו, קור קיצוני, אבק מוגבר וגם חרקים שהופכים להיות מטרד ברוב עונות השנה.

את הבעיות הללו זכוכית מתקפלת פותרת בקלות, ולכן סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת אנאספת לצדדים גם במצב פתוח, וגם במצב סגור, מאפשרת סגירה הרמטית ובכך היא גם הופכת את המרפסת לחדר נוסף במידת הצורך.

זכוכית מתקפלת היא למעשה זכוכית שמשמשת לסגירת המרפסת באופן הרמטי ובכך מונעת אבק, חרקים, גשמים ועוד. זהו מוצר שמתאים לכל סוג של מרפסת ומאפשרת לשדרג את המקום האהוב בבית ולהפוך אותו במידת הצורך גם לממוזג וסגור.

סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת היא בעלת יתרונות רבים, שלא בכדי גורמת להרבה מאד בעלי נכסים להשתמש בה. אך אם אינכם בטוחים, נשמח למנות לכם את היתרונות הללו:

  • אינה פוגעת במראה הנוף הנשקף מהמרפסת

כאשר אתם משתמשים בסגירה מסוג זה עבור סגירת מרפסת מעוצבת אתם למעשה משאירים לכם את הנוף הפסטורלי הנשקף מבעד לזכוכית השקופה. ונהנים מהמשך איכות החיים וההנאה מהמרפסת ומהנוף.

  • אטימות למים

מרפסת לה יש סגירה של זכוכית מתקפלת מעניקה בטיחות בזמן החורף היות והיא אטומה לחלוטין למים ומגנה מפני הגשמים. כמו כן, הזכוכית אטומה גם לרוחות ועל כן אפשר לשבת בה בנוחות גם בימי החורף היבשים והרטובים.

  • תתמזגו עם זה

סגירה של המרפסת באמצעות אלמנט זה מאפשר לכם ליהנות מהיכולת למזג את המרפסת באמצעות המזגן המרכזי בבית, או מזגן נייד. מה שגורם לכם לקבל חדר נוסף בבית בפעולה אחת פשוטה.

  • העלאת ערך הבית

מרפסת מעוצבת בבית ואיכותית מעלה את ערך הבית, לכשתהיו מעוניינים למכור את פנינת הקסם הזו, דעו כי תוכלו לבקש עליה מחיר גבוה יותר.

  • ריהוט המתאים לכל מזג אוויר

סגירת המרפסת באמצעות זכוכית מתקפלת מאפשרת לכם לרהט את המרפסת בכל סוג של ריהוט ללא חשש מפגעי מזג אוויר או שינויי עונות מעבר.

על עיצוב, בירוקרטיה ומה שביניהם

ככלל, כל מה שקשור לקבלת היתר לצורך סגירת מרפסות בעבר הרחוק היה דבר די סבוך ולא נוח.

תוכלו לבצע את התהליך בקלות מול הרשות המקומית בה אתם גרים, כאשר תגיעו עם תכנית מהנדס או תכנית בניה מסודרת. תוך ארבעים וחמישה ימים תוכלו לקבל אישור בניה והיתר מסודר ולהתחיל לשפר את איכות החיים שלכם. את ההיתר תקבלו כל עוד השינוי לא גורם לשינוי חזית בניין המגורים, או אינו משפיע על השכנים שלכם.

איך לבחור חברה מתאימה לבניית מרפסת סגורה

בבחירת חברה מקצועית שתבצע לכם את העבודה לצורך סגירת המרפסת בחרו חברה לה יש מוניטין חיובי. אל תהססו לשוחח עם לקוחות קודמים. אל תהססו לשוחח עם לקוחות הווה, ולראות גם עבודות קודמות ועבודות הווה. וודאו אחריות, מקצועיות, בטיחות וכמובן גם שהמחירים סבירים ומתאימים לשוק.

וודאו גם כי שיטות הבניה הן קלות להן יש רמת בטיחות גבוהה ביותר. כל אלו יביאו לכם מרפסת סגורה נעימה לשהות, קל לתפעל אותה, קל לעצב אותה, וללא עגמת נפש עתידית או נוכחית.

חברות איכותיות תוכלו לאתר באמצעות המלצות וחוות דעת חיוביות. חשוב לשים לב מן הסתם גם להמלצות שאינן חיוביות, אלו בעצם יתנו לכם אינדיקציה אמיתית. חוות דעת תוכלו לקבל אצל חברים, משפחה, אם ראיתם משהו שמוצא חן בעיניכם אצלהם.

ישנן גם פלטפורמות ייעודיות להמלצות וחוות דעת וביקורות אותנטיות, דירוגים שונים. ואף אתרים שדרכם ישנו ווידוא של אמיתות ההמלצות, משמע, צוות שמתקשר ומוודא שאכן מדובר בהמלצה אמיתית ואיש המקצוע ביקר אצל הלקוח. למעשה כיום יש כל מה שאתם צריכים על מנת להגיע אל אנשי המקצוע האיכותיים ביותר, כדי ליצור לכם את מרפסת החלומות.

ליהנות מכל רגע

בין אם זהו בית ישן, ובין אם זהו בית חדש, יש לכם את הזכות המלאה לשפר את איכות החיים שלכם ולשפץ. שיפוץ מטבח, שיפוץ מרפסת, שיפוץ סלון או אפילו החלפת פרקט או דלתות. כל דבר קטן שתשפצו בבית יכול לגרום לשינוי משמעותי ולשינוי האווירה, שיפור איכות החיים ותחושת החדש בבית, וגם בלב.

יש יתרון משמעותי ליכולת לעצב את הבית. תוכלו לעצב בקלות את המרפסת שלכם באמצעות יצירתיות שלכם. או אפילו להביא מעצב פנים שיעצב לכם את המרפסת החלומית שתמיד רציתם. כך או כך, ליצור את בית החלומות זה לא חלום שקשה להגשים. ואף מומלץ לעשות זאת על הדרך הטובה ביותר.

דרג
צור קשר