שירותי פרגולות אלומיניום בצפון: מחירים והתקנות

סילברגייט פתרונות אלומיניום מספקת פרגולות איכותיות לכל אזור הצפון.

לפרטים נופסים והצעות מחיר, צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

היום כבר אפשר להודות על האמת, הפרגולות הכי מבוקשות אומר בעליה של חברת התקנת פרגולות אלומיניום בצפון הן מאלומיניום ויש לזה הרבה מאוד סיבות טובות.

בשנים האחרונות, הביקוש לפרגולות אלומיניום בצפון גדל. הסיבה לכך היא הקלות והעמידות של פרגולה עשויה מאלומיניום. אך מהם המחירים? ואיך אפשר להבטיח את התמורה הכלכלית?

טבלת מחירים (ממוצעים)

סוג הפרגולהמחיר
פרגולת אלומיניום בסיסית5,000 ₪
פרגולת אלומיניום ממונעת8,000 ₪
פרגולת אלומיניום דקורטיבית10,000 ₪
פרגולה חשמלית עם הצללה15,000 ₪

שימו לב: המחירים המופיעים הם ממוצעים ויתכן שאינם מעודכנים. יש לפנות אלינו להצעת מחיר מותאמת אישית ומעודכנת.

פתרונות אלומיניום באזור הצפון והסביבה

בעלי בתים שיש להם חצר המבקשים להתקין פרגולה, בדרך כלל יחפשו היום לא את העיצוב הכי יפה, לא את המחיר הכי זול וגם לא את מה שיש לשכנים שלהם, כי הישראלים למדו לפתח טעם אישי משלהם כל מה שנוגע לעיצוב הבית והחצר שלהם.

הבחירה בפרגולות אלומיניום היא בכלל היתרונות של החומר הזה, שאין כמותן בחומרי גלם אחרים.

אם ניקח לדוגמה פרגולה שעשויה מברזל, אז ראשית חשוב לומר שזוהי בעצם הפרגולה הכי יקרה מכל הסוגים הקיימים, אבל יש לה גם חסרונות.

ברזל נוטה להתחמצן, ולמרות שמדובר בפרגולה שמן הסתם הברזל שלה עבר גלוון, עדיין אחרי כמה שנים יש צורך לחדש את הברזל כי הוא עלול לסבול מסדקים, יובש, התקלפות של הציפוי המגולוון והוא לא יעמוד בעוד חורף אחד.

הגלוון נועד למנוע מהברזל חמצון של לחות או מלח ומשום שפרגולה היא מוצר שעומד בחוץ, חומר הגלם ממנו היא עשויה חייב להיות עמיד בכל מיני סוגים של מזג אוויר.

פרגולות אלומיניום בצפון

3 סוגי פרגולות שעליכם להכיר – ברזל, עץ ואלומיניום

במשך שנים רבות שלט הברזל בתחום הפרגולות ושאר מוצרי החצר כמו גדרות, מעקים, עשרים ועוד.

הדרישה לברזל הייתה בעיקר משום שהוא היה מאסיבי ובעלי בתים ראו במוצרים מברזל, בטוחים וחזקים וכאלה שגם פורצים אם חלילה ייכנסו אליהם הביתה לא יצליחו לגנוב אותם.

אחר כך הייתה תקופה ארוכה שאנשים התחילו לדרוש מוצרים מעץ, זה הלך יחד עם העיצוב שהם רצו לעשות בחצר כמו התקנת גינה, הצבת נדנדה וככל שהם רצו לשהות יותר ויותר בחצר, רק הדרישות שלהם למוצרים מעוצבים גדלו ופרגולה מעץ, היא לכאורה בעלת הנראות הכי טבעית ומתאימה לחצר של בית שיש בה גם גינה ועצים משום שהיא עצמה חלק מהנוף הטבעי – היא עשויה מעצים.

במשך שנים נכנסו לחצרות פרגולות מעץ, הותקנו גם דקים ואנשים רכשו גם מערכות ישיבה מעץ, הם רצו הכל עץ, כי הם רצו חצר שנראית כפרית כאילו היא נמצאת עכשיו בטוסקנה.

היום אם תסתובבו בארץ באזורים של בתים חד קומתיים, תוכלו לראות את הכוכב החדש של הפרגולות, יש הרבה מאוד פרגולות אלומיניום בצפון וגם בדרום.

מה הסיפור של הפרגולה מאלומיניום?

בשנים האחרונות חדר חומר האלומיניום כאחד המועדפים על מוצרי חוץ לחצר הבית והגינה.

כך ניתן לרכוש שער או מעקה מאלומיניום פרגולות אלומיניום בצפון ובעצם בכל מקום אחר בארץ.

היתרון הכי גדול של פרגולה מאלומיניום הוא שהיא לא מתחמצנת גם במגע עם מים, ואנו מדברים על הצבת פרגולה בחוץ גם בחורף כמובן.

ברזל יעלה חלודה אחרי זמן ומה ותיווצר עליו קורוזיה, אז יהיה צורך לחדש אותו ולתחזק אותו.

לעומת זאת פרגולה מאלומיניום לא זקוקה לשום תחזוקה, היא פשוט לא תחליד ותמיד תיראה כמו חדשה הודות לחומר בשם אלומינה, ציפוי טבעי שלה אשר מבריק כאשר הוא נחשף לאור השמש.

פרגולה מאלומיניום תמיד נראית אלגנטית ואסתטית, לא זקוקה לשום תחזוקה והיא גם חסינה ועמידה בפני כל מזג אוויר, רוחות וסופות.

יש כמה סוגים של פרגולות וכל בית יכול למצוא את הפרגולה המתאימה לצרכים שלו.

למה פרגולה שעשויה מאלומיניום עדיפה על פרגולה מעץ?

בוודאי יצא למי מכם לבקר בבית בו בחצר הייתה פרגולה מעץ ואתם התלהבתם מאוד, משום שבאמת אין כמו מראה של עץ גם בפרגולה בסגנון כפרי, כזה שמעמיק את הנוף של הגינה או החצר שלכם.

אז גם אם אתם מודעים ליתרונות של פרגולות מאלומיניום בצפון, בדרום ובמרכז, בוודאי תעדיפו את החומר הזה, אבל המראה של האלומיניום עלול להפריע לכם וגם לזה היום יש פתרונות.

יצרני הפרגולות הבינו שהרבה מאוד אנשים אוהבים ומעדיפים את מראה העץ, והיום יש פרגולות אלומיניום עם ציפוי דמוי עץ, מה שאתם רואים זו פרגולה מעץ למרות שבתוך תוכה היא מאלומיניום…

לפרגולה זו יש את כל היתרונות של האלומיניום יחד עם השיק של העץ, המראה הכפרי המסוגנן זה שנותן לכם להרגיש בחצר שלכם באמצע העיר כמו באיזה קיבוץ או מושב.

חומר האלומיניום – אציל מאין כמוהו!

האלומיניום הוא חומר אציל מאוד אשר מהווה כ-8% מקרום כדור הארץ, במקור נקרא החומר בוקסיט והוא נכרה ממעמקי האדמה, בצורתו הטבעית הוא רך מאוד אבל בערבוב של מגנזיום ואבץ במינון מסוים מתקבל חומר חזק ויציב מאוד שיכול לעמוד גם בעומסים בינוניים.

אם אתם רוצים להתקין פרגולה בחצר ביתכם, אנו מציעים לכם להסתובב קצת בכל מיני מקומות ולראות דגמים שונים של פרגולות.

יש פרגולות מאלומיניום בצפון, במרכז, בדרום ובכל מקום, תוכלו לראות דגמים, להתרשם מהמראה של הפרגולה ומהנצנוץ המהפנט שלה.

היא לא רק יפה, היא גם חזקה מאוד ותעניק לכם הרבה שנים של יציבות בחצר.

ליעוץ ופרטים נוספים פנה אל סילברגייט בנושא שערים חשמליים מאלומיניוםחיפוי אלומיניוםמעקות מאלומיניוםפרגולות אלומיניוםשערי אלומיניום או ניתן להשאיר את פרטיכם בדף צור קשר או להתקשר אלינו ישירות: 0723945824

שאלות ותשובות בנושא פרגולות אלומיניום בצפון

מה היתרונות של פרגולות אלומיניום?

לפרגולות מאלומיניום יתרונות רבים, שלושת העיקריים הם: 1. אלומיניום אינו מתכלה, 2. אינו צובר קורוזיה או בלאי ובכך שורד תנאי מזג אויר קשים, 3. אינו דורש תחזוקה רבה או ניקיון.

מה המחיר של פרגולה מאלומיניום?

פרגולה מאלומיניום מחושבת לפי מטר רבוע. המחיר החל מ 700 שח למטר רבוע, תלוי בדגם ובעיצוב. מרכיב נוסף שעלול להשפיע על המחיר הוא רמת הגימור או אביזרים נלווים.

למי נועד פרגולה מאלומיניום?

לבעלי גינות, מרפסות ולכל אחד שרוצה הגנה מפני השמש על מנת להינות מבילוי עם משפחה או חברים באווירת צל נעימה.

איך מזמינים פרגולת אלומיניום?

באתר סילברגייט ניתן ליצור קשר עם המומחים, לרוב מדובר בתהליך מדידה, תכנון הנדסי ועיצוב, ייצור והתקנה. הפרגולה מיוצרת על פי בקשת הלקוח בהתאמה אישית.

4.5/5
צור קשר
צור קשר

התקשרו אלינו:
0723945824

צור קשר | בלוג | גלרייה