מה חשוב לבדוק לפני שעושים סגירת חורף למרפסת?

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

המקום האהוב ביותר בכל בית הוא המרפסת או החצר. זה המקום שמאפשר לנו לשבת ולדבר באוויר הצח בסיומו של יום עבודה מפרך, לעשות מנגל עם חברים או סתם לשבת לאכול ארוחת ערב נחמדה. עם זאת, למרפסת שלנו יש אויב אחד גדול והוא מזג האוויר. למעשה, חלקים גדולים בשנה המרפסת הופכת להיות בלתי שמישה בעליל, בין אם זה בגלל שמש חזקה מאוד שקופחת ולא נותנת לנו לשבת במרפסת ובין אם מדובר על גשם שיורד ומונע מאתנו להנות מישיבה במרפסת. הפתרון הטוב ביותר בכדי להפוך את המרפסת לשמישה בכל מזג אוויר הוא לבצע סגירת חורף למרפסת.

כיצד מתקינים סגירת חורף למרפסת?

ישנם סוגים רבים של סגירות חורף למרפסת, כמו סגירה "קלה" יותר מבד, או סגירה הרמטית עם פרגולות אלומיניום. לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות וההחלטה צריכה לבוא בהתאם לצרכים והרצונות של בעלי הבית. הבחירה בפרגולות אלומיניום מבטיחה פרגולה עמידה וחזקה שתחזיק מעמד לאורך זמן ובכל תנאי מזג האוויר, ללא צבירת חלוקה או יצירה של סדקים. כמו כן, פרגולה למרפסת אשר עשויה מאלומיניום אינה דורשת תחזוקה מתמדת כמו פרגולה מעץ, וכאשר היא מותקנת כראוי היא יכולה להחזיק מעמד לאורך שנים רבות ללא צורך בתחזוקה או בצביעה מחדש. עלות החומרים במקרה של פרגולה מעץ היא אמנם נמוכה יותר, אך העבודה הנדרשת להתקנתה היא מרובה יותר וממילא מחיר ההתקנה יהיה גבוה יותר מאשר התקנה של פרגולה מאלומיניום או פרגולות אלומיניום דמוי עץ.

סגירת חורף חשמלית – האם זה מומלץ?

ישנם סוגים מסוימים של סגירות חורף אשר ניתן לחבר אותם אל מנוע חשמלי המאפשר לפתוח ולסגור אותם ללא צורך במגע יד אדם. היתרון הגדול הוא כמובן היכולת להתאים את הסגירה למצב מזג האוויר הנוכחי בקלות ובמהירות, בלי לעמוד על סולם או להתאמץ. בדרך כלל כאשר יש סגירה ידנית לאף אחד אין כוח להזיז כל הזמן את הסגירה לפי הצורך אך כאשר ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות שלט אפשר לפתוח ולסגור כמה שרוצים ומתי שרוצים. כמובן שלנוחות הזאת יש מחיר, כך שהמחיר של פרגולה חשמלי יקר יותר הן מצד המחיר של הפרגולה עצמה והן מצד המחיר של ההתקנה.

מה צריך לבדוק לפני שעושים סגירת חורף למרפסת?

בגלל האפשרויות הרבה שעומדות בפני מי שרוצה לעשות סגירת חורף למרפסת, כדאי מאוד לוודא שאתם בוחרים בסגירה שתתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם ובמידת הצורך להתייעץ עם אנשי מקצוע בכדי שתהיו בטוחים שהגעתם אל ההחלטה הטובה ביותר. כמו כן, חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים בחברה אמינה ומקצועית המחזיקה בעלי מקצוע מנוסים שיבצעו את ההתקנה של הפרגולה כמו שצריך ובצורה בטוחה. אצל חברה כזאת תוכלו להנות גם משירות של ייעוץ לפני הרכישה ולקבל עזרה מאנשי המקצוע אודות סוג הפרגולה אשר תתאים בצורה הטובה לצרכים שלכם.

רכישה והתקנה של פרגולות אלומיניום בחברת סילברגייט

רק כאשר אתם בוחרים בחברה מקצועית ואמינה כמו סילברגייט עבור התקנת הפרגולה, אתם יכולים להיות רגועים שהפרגולה תותקן בצורה המקצועית והבטוחה ביותר, על ידי אנשי מקצוע מנוסים שיש להם את הידע והניסיון הדרוש בכדי להתקין פרגולה מאלומיניום כמו שצריך. חברת סילברגייט נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום והיא מבצעת מגוון עבודות אלומיניום עבור לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים בכל רחבי הארץ. בין היתר החברה מבצעת התקנה של פרגולות, גגון כניסה לבית, גדרות, שערים ועוד בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח ותוך הקפדה על שירות ברמה הגבוהה ביותר ועמידה בלוחות זמנים.

דרג
צור קשר