שירותי פרגולות אלומיניום חשמליות בקריות

לפרטים והצעת מחיר

מומחי האלומיניום של סילברגייט – מתקינים מובילים של פתרונות אלומיניום לבית ולעסק.

להצעת מחיר בטלפון

0723945824

פרויקטים לדוגמה

התקשרו להצעת מחיר

0723945824

פרגולות אלומיניום חשמליות בקריות

הדבר הכי חם היום בתחום אבזור החצר אומר מנהל של חברה המתקינה פרגולות אלומיניום חשמליות בקריות, הן פרגולות האלומיניום אשר עשו קפיצה ממוצר אלמוני לדירוג הכי גבוה בביקוש מהטעם הפשוט שיש לחומר הזה כל כך הרבה מאוד יתרונות ובעיקר בתנאי חוץ.

אלומיניום הוא בעצם חומר טבעי המופק מעמקי האדמה ושמו הכימי הוא בוקסיט, מטבעו הוא רך מאוד ולכן כדי שאפשר יהיה להשתמש בו מוסיפים לו אבץ, מגנזיום ומתכות נוספות כדי להקשיח אותו.

הוא נמצא כ-8% בקרום של כדור הארץ והסיבה לכך שהוא מבריק למרחקים היא בזכות ציפוי טבעי שיש לו בשם אלומינה, אשר מבריק בחשיפה לאור.

כאשר אנשים מזמינים פרגולה לחצר או לכל מקום אחר, הם עושים זאת כי הם זקוקים לקירוי אזור מסוים שקשה לשבת בו בלעדי "גג" כלשהו מעל הראש.

זה יכול להיות חצר בית, חצר של חדר אוכל במפעל, חצר במחסן, חצר של בית קפה או מסעדה, מועדון וכו'.

בעיקר בקיץ כאשר מזג האוויר כל כך חם ואם לא נזהרים יש גם סיכון לחטוף "מכת שמש", נוהגים אלה שרוצים להשתמש בחצר שלהם להתקין בה פרגולה.

סוגים של פרגולות

בעלי בתים פרטיים רבים נהגו עד היום להזמין פרגולה מברזל מגולוון, כדי שיוכל לעמוד בפני מזג האוויר ובדוגמאות שונות.

פרגולה היום היא לא רק גג מעל הראש, ואנשים משקיעים הרבה מאוד בעיצוב החצר שלהם ובהתקנה של ריהוט ומתקנים כמו פינת ישיבה, פרגולה ועוד.

כאמור לרוב הלכו אנשים על החומר הכי חזק כלומר – ברזל, ויש שדווקא אהבו את מראה העץ והזמינו פרגולה מעץ.

בשני המקרים מדובר גם בעלות יקרה, כאשר הברזל עולה יותר מפרגולת העץ, אבל עיקר ההשקעה הוא בתחזוקה של הפרגולה.

אומנם מדובר בפרגולה מברזל מגולוון שעברה תהליך של ציפוי כדי למנוע ממנו להעלות חלודה וקורוזיה, אבל הציפוי הזה עלול בהחלט להתקלף במשך הזמן ואז יש צורך לנקות את הפרגולה, למרוח עליה חומר נגד חלודה ולצבוע אותה שוב.

התחזוקה הזו דרשה מבעלי בתים רבים השקעה לא צפויה, והברזל אחרי כמה חורפים כבר נראה חלוד ומוזנח.

פרגולות אלומיניום חשמליות בקריות ובסביבה, נראות תמיד נוצצות כי הן לא יחלידו לעולם.

פרגולה מעץ דורשת תחזוקה רבה!

מראה העץ מחמם את הלב ומקרב אותנו לטבע, אבל פרגולה מעץ היא לא הדבר הכי קל לתחזוקה. אומנם אין מה להשוות מראה של פרגולה מברזל לפרגולה מעץ בעיקר למי שאוהב את המראה הכפרי, אבל עץ זה עץ, ומים ועץ לא הולכים ביחד ואחרי כמה עונות גשומות, העץ נרקב מושך טרמיטים, מתנפח, נסדק ואז או שצריך לתקן את כל הליקויים או להחליף את העץ, בשני המקרים זה גם מאמץ וגם הוצאה גדולה.

ואז הגיע האלומיניום ועשה את המהפך בחשיבה של כל מי שחלם על פרגולה מעץ וקיבל פרגולה מאלומיניום עם ציפוי דמוי עץ ותפס שתי ציפורים במכה אחת.

גם פרגולה שלא מחלידה ושלא נפגעת בשום מזג אוויר וגם מראה כפרי וטבעי שמשתלב עם הגינה או הפטיו בחצר.

מהל חברת פרגולות אלומיניום חשמליות בקריות, אומר שכולם הולכים היום על פרגולה חשמלית עם ציפוי דמוי עץ.

פרגולה חשמלית – זה הכי נוח!

על בית חכם שמעתם? אם כך לא כולם חייבים שיהיו להם בתים חכמים, אבל אפשר שיהיו להם תריסים או דלתות חשמליים וגם פרגולה חשמלית שהיתרון הכי גדול שלה הוא שהיא מצליחה להתאים את עצמה למזג האוויר, וכל זה בלי להתאמץ.

כאשר משפחה יושבת בחצר הבית שלה בקיץ, אז שיא השמש הוא בצהריים, אחר כך החום קצת מצטנן ובערבים טובים אפשר לשבת וליהנות מהבריזה, אבל כדי להרגיש את הבריזה צריך לטייל עם הכיסאות מחוץ לפרגולה שמהווה את קורת הגג מעל הראש.

אז מדוע כולם מחליטים על פרגולה חשמלית מסביר מנהל חברת פרגולות אלומיניום חשמליות בקריות , כי זה נוח ללחוץ על כפתור ולפתוח או לסגור אותה, לא צריך לקום ולא צריך להתאמץ.

לא צריך להזיז את הכיסאות ואת השולחן החוצה ממנה כדי לקבל את הבריזה, פשוט פותחים את הפרגולה.

מגמות בעולם הפרגולות – נוחות ומעוצבות!

יש שתי מגמות בולטות בעולם הפרגולות נוחות ועיצוב, והן באות לידי ביטוי בדגמים השונים המוצעים היום של פרגולות אלומיניום חשמליות בקריות, אם תציצו בהן תוכלו לראות דגמים שונים מעוצבים ויפים.

בעלי הבתים וכן כל מי שזקוק לפרגולה, לא רואה בה רק מוצר פונקציונאלי משום שהטעם הישראלי הלך והשתבח עם השנים והיום יש דרישה לא רק למוצר שימושי אלא שלקוחות שמים דגש גם על הדגמים, הם רוצים חצר יפה והם לא בוחרים רק פרגולה יפה אלא כל דבר שהחצר צריכה הם רוצים לבחור ולעצב אותה.

כך הם יכולים להזמין היום פרגולה מאלומיניום, שער, מעקב או גדר מדוגמת ומעוצבת, הכל מאלומיניום מבריק הכל בגלל האלומינה.

5/5
צור קשר